Witr ka Sahih Tareeqa konsa hai

  • Work-from-home

debator

Regular Member
Mar 20, 2011
103
80
728
UAE
AssalamuAlaikum,

Sawal Kaafi Hassas hai , aur Ilmi Jawab ka talib hai na ka kisi behas ka.


Mujh ko Namaz-e-WITR ka mutaliq poochna hai, Dunya ma meray ilm ka mutabiq 2 tareeqay Raaej hain.


1. Teeno Rakat ko Aik Salam ka saath parhna aur aakhri Rakat ma Ruku sa pehlay Dua-e-Qunoot Parhna. Yeh basically Ahnaf ka tareeqa hai.

2. 2 Rakat perh kar Salam pher dena aur phir teesri rakat ko alug parhna aur Sajday ma janay sa pehlay Dua karna , ya different Qunoot parhna not as Hanafia. Jo zyadatar Middle east including SAUDIA ma Raej hai.

Poochna yeh hai ka aaya yeh dono tareeqa Sunnat-e-Nabwi S.A.W sa sabit hain Bukhari Shareef ma teesri Rakat ko alug karnay wala tareeqa mutwatir Riwayat sa sabit hai but Ahnaf kay tareeqa ki wazeh daleel mojood nahi.


Ahnaf ka Tareeqa Shayad Masnad-e-Ahmed sa liya giya hai jubkay Sahih Bukhari ki Ahadith ko SAHIH and Hassan qarar diya giya hai.


Yaha per mera sawal yeh nahi hai ka konsa tareeqa sahi hai konsa ghalat sawal yeh hai k


1.Dono tareeqo ki Daleel aur Ahadith chahya.


2.Agar dono tareeqay hi Sunnat-e-Nabwi sa sabit hai tu phir dono per amul karna jaez hai yeh qaid kyu ka Ahnaf doosra tareeqa nahi parh saktay aur Shafae pehlay wala in the end hum ko tu Sunnat-e-Nabwi S.A.W ko hi follow karna hai.

3.Witr ma Qunoot konsa parha jae jo Ahnaf ka yaha raej hai ya doosri jagah.


4.Kiya Qunoot ka saath dua bhi kee ja sakti hai jesa k doosray method ma kee jaati hai.


Barah-e-Karam ilmi aur authentic jawab darkar hai with references of Sahih Ahadith.

 
  • Like
Reactions: Tariq Saeed

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
Wa Alaykum Assalam Wrwb :)
jazakallah khair janab

sawal to hassas hai kyun ke isme thora ekhtelaf hai lekin jahan tak hamara ilm hai aur tahqeeq se jo hadees mile hain wo apke samne rakhte hain

aur ye baat zahen me rahe k jab sahi tareeqa hame Quran aur hadees se miljaye to phir hame bila jhijak isko apnana chahiye

umeed hai in hadeeson se apko wazahat hojayegi
Allah hame amal ki taufeeq de Aameen




وتر ميں ركعات كى تعداد:

كم از كم وتر ايك ركعت ہے، كيونكہ رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم كا فرمان ہے:

" رات كے آخر ميں ايك ركعت وتر ہے "
صحيح مسلم حديث نمبر ( 752 ).

اور رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم كا فرمان ہے:

" رات كى نماز دو دو ہے، لہذا جب تم ميں سے كسى ايك كو صبح ہونے كا خدشہ ہو تو وہ ايك ركعت ادا كر لے جو اس كى پہلى ادا كردہ نماز كو وتر كر دے گى "
صحيح بخارى حديث نمبر ( 911 ) صحيح مسلم حديث نمبر ( 749 )

لہذا جب انسان ايك ركعت ادا كرنے پر ہى اكتفا كرے تو اس نے سنت پر عمل كر ليا...
اور اس كے ليے تين اور پانچ اور سات اور نو ركعت وتر بھى ادا كرنے جائز ہيں.
اگر وہ تين وتر ادا كرے تو اس كے ليے دو طريقوں سے تين وتر ادا كرنے مشروع ہيں:

پہلا طريقہ:

وہ تين ركعت ايك ہى تشھد كے ساتھ ادا كرے. اس كى دليل مندرجہ ذيل حديث ميں پائى جاتى ہے:

عائشہ رضى اللہ تعالى عنہا بيان كرتى ہيں كہ:

" رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم وتر كى دو ركعتوں ميں سلام نہيں پھيرتے تھے"

اور ايك روايت كے الفاظ يہ ہيں:

" نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم تين وتر ادا كرتے تو اس كى آخر كے علاوہ نہيں بيٹھتے تھے"

سنن نسائى ( 3 / 234 ) سنن بيھقى ( 3 / 31 ) امام نووى رحمہ اللہ تعالى المجموع ميں لكھتےہيں: امام نسائى نے حسن سند كے ساتھ اور بيھقى نے صحيح سند كے ساتھ روايت كيا ہے. اھـ
ديكھيں: المجموع للنووى ( 4 / 7 ).


دوسرا طريقہ:

وہ دو ركعت ادا كر كے سلام پھير دے اور پھر ايك ركعت واتر ادا كرے اس كى دليل مندرجہ ذيل حديث ہے:

ابن عمر رضى اللہ تعالى عنہما دو ركعت اور اپنے وتر كے درميان سلام پھيرتے تھے، اور انہوں نے بتايا كہ نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم ايسا ہى كيا كرتے تھے"

رواہ ابن حبان حديث نمبر ( 2435 ) ابن حجر رحمہ اللہ تعالى فتح البارى ( 2 / 482 ) ميں كہتے ہيں اس كى سند قوى ہے. اھـ

ليكن اگر وہ پانچ يا سات وتر اكٹھے ادا كرے تو صرف اس كے آخر ميں ايك ہى تشھد بيٹھے اور سلام پھير دے، اس كى دليل مندرجہ ذيل حديث ہے:

عائشہ رضى اللہ تعالى عنہا بيان كرتى ہيں كہ:

" رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم رات كو گيارہ ركعت نماز ادا كرتے اس ميں پانچ ركعت وتر ادا كرتے اور ان ميں آخرى ركعت كے علاوہ كہيں نہ بيٹھتے"

صحيح مسلم حديث نمبر ( 737 ).

اور ام سلمہ رضى اللہ تعالى عنہا بيان كرتى ہيں كہ:

" رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم پانچ اور سات وتر ادا كرتے اور ان كے درميان سلام اور كلام كے ساتھ عليدگى نہيں كرتے تھے"

مسند احمد ( 6 / 290 ) سنن نسائى حديث نمبر ( 1714 ) نووى رحمہ اللہ كہتے
ہيں اس كى سند جيد ہے.
ديكھيں: الفتح الربانى ( 2 / 297 ) اور علامہ البانى رحمہ اللہ تعالى نے صحيح سنن نسائى ميں اسے صحيح قرار ديا ہے
.

اور جب اكٹھى نو ركعت وتر ادا كرنى ہوں تو تو آٹھويں ركعت ميں تشھد بيٹھ كر پھر نويں ركعت كے ليے كھڑا ہو اور سلام نہ پھيرے اور نويں ركعت ميں تشھد بيٹھ كر سلام پھيرے گا، اس كى دليل مندرجہ ذيل حديث ہے:

عائشہ رضى اللہ تعالى عنہا بيان كرتى ہيں كہ:

" نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم نو ركعات ادا كرتے اور ان ميں آٹھويں ركعت ميں بيٹھ كر اللہ تعالى كا ذكر اور اس كى حمد بيان كرتے اور دعاء كرتے اور سلام پھيرے بغير اٹھ جاتے پھر اٹھ كر نويں ركعت ادا كر كے بيٹھتے اور اللہ تعالى كا ذكر اور اس كى حمد بيان كر كے دعاء كرتے اور پھر ہميں سنا كر سلام پھيرتے"

صحيح مسلم حديث نمبر ( 746 ).

اور اگر وہ گيارہ ركعت ادا كرے تو پھر ہر دو ركعت ميں سلام پھيرے اور آخر ميں ايك وتر ادا كرے.
واللہ اعلم .
 

debator

Regular Member
Mar 20, 2011
103
80
728
UAE
JazakhAllah Saviou bhai

Above Ahadith ma witr ki aik rakat and 3 rakat with one تشھد ka zikar hai jubkay Ahnaf ka nazdeeq 3 rakat with two تشھد ka concept hai if you can provide the Hadith supprting to that one as well.
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
JazakhAllah Saviou bhai

Above Ahadith ma witr ki aik rakat and 3 rakat with one تشھد ka zikar hai jubkay Ahnaf ka nazdeeq 3 rakat with two تشھد ka concept hai if you can provide the Hadith supprting to that one as well.

nahi janab hamare paas iske mutalliq koi sahi hadees nahi mili
agar kisi aur ko ilm ho to zaroor share karsakte hain yahan ref k sath :)
 

debator

Regular Member
Mar 20, 2011
103
80
728
UAE
kiya kisi Hanafi Bhai ka paas Witr ka tareeqa ka lyia Sahih Hadith mojood hia ?
 

debator

Regular Member
Mar 20, 2011
103
80
728
UAE
Ahnaf ka Witr ka tareeqa ki Daleel ma kuch Ahadith mili hain usko share karna chahta ho .... jo uper ahadith paish ki gae aur jo tareeqa usma darj hai woh bila shuba jaez hai uska inkaar nahi hai per Ahnaf ka tareeqa bhi Ghaliban Farman-e-RAsool S.A.W and Sahaba kiram R.A ka mutabiq hi hai.




 

Attachments

Top