• Work-from-home

Wasif Safi

!!pRaISe D CReAtOr!!
Banned
Oct 1, 2009
Hyderabad, India
####Aasalam-wa-aalekum####

umeed hai ke sab theek hoon gay

Mai aaj aaplogon se ek ehem baat karna chahta hu ISLAM aur MUSALMAAN per...

Aaj saari Dunya me yahud, Isaa'i o nasaara ke itne saare plannings ho rahe hai islam aur musalmaan ke khilaaf ke aap aur hum sonch bhi nahi sakte, wo log aaj se aane waali 100 saal ki planning karke chalte hai jo ke hum musalmaan ek dusre ki kaat me hi lage hote hai. koi ek bhai aage badta hai to hum dekh nahi sakte aur usko giraane ki sonchte hai, mere bhaiyo aur behno humko aapas me milkar rehna chahiye, ek waaqiaa aaplog ko India ke baare me sunata hu, India me ek city hai mumbai jo aap sab ye sheher se waaqif hoge, jo ki aaj bohot hi popular hai kyun ki saara bollywood yahi basaa hua hai, haan to ye sheher me itni gandagi aur be hayaa'ï hai ke mai aaplog ko bataa bhi nahi sakta, kuch arsa pehle mera waha jaana hua, to maine dekha ki itne saare musalmaan hai waha ki mai aapko bataa nahi sakta jo maine bhi nahi soncha tha ki itni taadad me hoge, itni saari masjide hai Alhamdulillah ke aapko zyada door jaane ki zarurat bhi nahi padegi masjid ko dhundne ke liye, khair khissa muqtasar ye hai ke maine dekha ke ek yahudi jo ke pichle 6 saal se ek masjid ki imaamat kar raha tha, usko pehchaan na itna mushkil tha ki koi bhi nahi pehchaan sakta tha ke wo musalmaan hai ya yahudi, wahaa ke ek masjid ke committee member ne us yahudi ko baat karte hue pakda aur uski ek meeting hoti thi wo jagah jaaker saari malumaat ki ke wo kaun hai, to pata laga ke wo ek yahudi hai to usko to pakad liya gaya, lekin ghaur karne ki baat ye hai ke jab yahudi, isaaï ya koi aur qaum ka aadmi islam ke itne malumaat rakh ker islam ku nuqsaan pohchaane ki koshish kar sakta hai to aap aur hum kyu islaam per mukammal taur se nahi chal sakte.

Aur ek *important* baat batana chahta hu aap sab ko, bohot se log ye baat se waaqif nahi hai ke 2 organizations hai jo ki bohot saalon se islaam ke khilaaf plan kar rahe hai aur isme shaamil bohot se musalmaan bhi hai, inke naam hai
**ZIONISM** and **ILLUMINATI** ye do itne bade organizations hai jo islam ko khokla karne ke liye inke logon ko saari dunya me phailae hue hai inke members ke agar aap log naam sunenge to hairaan bhi hojaenge, mai ye baaten sirf apne se nahi keh raha hu, iski daleelen bhi dunga mai aaplogon ko next posting me links bhi dunga mai.

ZIONISM ke kuch members ke naam aaplogon ko batana chahta hu..
MORTON KLEIN (president of zionism of america)
*Gary Ratner(executive director)
*TOMMY HILFIGER
*LADY GAGA
aur bohot se aise shaqs hai...

Aur aise hi ILLUMINATI ke bhi hai ek ARTICLE hai Jo mai share kar raha hu

During World War I the Free Masonic governments have anicked to destroy the Islamic caliphate and anicked all its territories. The part now called Iraq was put British mandate and current borders were defined by them and through the Iran-Iraq war. After its independence the USA took over interest in Iraq in fear of purest Islamic uprising. The CIA aided the both parties rise to power making Saddam Hussein the leader of Iraq and an ally to the Masonic states. When Kuwait later started raising its oil prices it was destroying the war to an economy of Iraq. Threats were made but ignored. the situation worsen until finally Iraqi troops were mobilized to the border. The Free Masonic media the American media in particular portrayed this as a shock and an outrage.
However it is reported that the US ambassador to Kuwait had prior knowledge of the invasion and Iraq's intentions as did the CIA. After the Gulf War Saddam is still alive and Kuwait is being liberated it remains to be asked exactly what purpose the Gulf War served to its Free Masonic orchestraters. The Masonic West has long realized that the control of oil is vital to their economies. One of the main reasons is their reliance on cars and road transport however although technology exist to mass produce fully operational electric cars. All attempts to do so have been Vetoed. This is because oil is crucial to maintaining their world order without the wealth from oil Muslim economies would fall and without the puppet governments and leaders such as Saddam Hussein the Free Masonic West could not control the Muslim nation. Without the division of wealth and false leadership of these nations nothing would prevent the purest Islamic movements from coming to power. Poverty creates unity and Muslim unity is the greatest fear to the fore runners of the Dajjal.
The Gulf War serves many purposes to promote Western unity to create divides amongst the Muslim nations to act as a testing ground for entire arsenal of military weapons and cocktails of chemicals and drugs but most of all it serves to ensure a strong military presence in the middle east. The Dajjal has placed a strong hold in the very heart of Islam itself and laid a firm grip on the Muslim holy lands But although they plan Allah also plans and Allah is the best of planners. The final victory will be with the Muslims. ALLAHU AKBAR
So dear Muslim brothers & sisters where we stand right now. Just think about it for a moment sincerely.
GREAT SEAL OF THE UNITED STATES

"Great Seal of the United States, official seal of the United States government. It is two-sided, having both an obverse and a reverse. Only the obverse has been cut as a die, but the design of the reverse has been copied and appears, for example, on the U.S. one-dollar bill.

The dominant figure on the obverse of the seal is an American eagle, shown with wings spread. On its breast the eagle bears a shield having 13 narrow vertical stripes, 7 white alternating with 6 red, which are surmounted by a broad horizontal stripe of blue. The eagle holds an olive branch in its right talon, a cluster of 13 arrows in its left, and in its beak a scroll on which appears the Latin motto E pluribus unum ("From many, one"). A cluster of 13 five-pointed stars, surrounded by a glory, appears above the eagle.

A pyramid, truncated near the top, is the central figure of the reverse side. The base of the pyramid is inscribed with the date 1776 in Roman numerals: MDCCLXXVI. At the zenith of the pyramid, within a triangle surrounded by a glory, appears the all-seeing eye of Divine Providence. Above the eye is inscribed the motto Annuit coeptis ("He has smiled on our undertakings"). Below the pyramid is a scroll bearing the motto Novus ordo seclorum ("New order of the ages")

This seal is also engraved on the dollar note of US, Underneath it which is written ‘ Novus Ordo Seclorum’ Translated as: ‘NEW SECRET ORDER’.
Now what does the Pyramid carrying one eye on its top means. Prophet Muhammad (SAW) 1400 years back warned us about Dajjal in following words: Narrated by Ibn Umar Once Allah's Apostle stood amongst the people, glorified and praised Allah as He deserved and then mentioned the Dajjal saying,
"I warn you against him (i.e. the Dajjal) and there was no prophet but warned his nation against him. No doubt, Noah warned his nation against him but I tell you about him something of which no prophet told his nation before me. You should know that he is one-eyed, and Allah is not one-eyed."
Hadith 4.553(Sahih Bukhari Hadith)
MASONIC TEMPLES: There have been many Masonic Temples observed all around the world. A masonic church may look like a pyramid or has masonic symbols, if you closely observe the church present in Islamabad (f-8/4), the church's architecture looks like a pyramid and it has masonic symbols on it's walls.
SOCCER BALLS
Recently a soccer ball was made on which flags of different countries were printed. The flag of Saudia Arabia was also printed on it, which contains the Muslim Verse (Kalima)
MANY LEADERS & WELL KNOWN PEOPLE ARE FREE MASONS

*****ZIONISM*****
Dr. Amir Ali passed away November 19, 2005. He was dedicated to the cause of Islam in North America through striving to elevate the image of Islam and Muslims by providing the correct information about Islamic beliefs, history and civilization from the authentic sources.

Zionist Commando Daniel Lewin Orchestrated The 9-11 Terrorist Attacks
His Troops Stole Arab Identites While Mossad Agents In Hollywood, Florida Assassinated Mohammed Atta And Framed Him For The Crime
Unknown publisher
3/7/2004

Investigative Report -- [This is part of one of the most intriguing pamphlets on 9-11 I have ever seen published. I have been unable to find any other copies of it available on the internet. It hasn’t gotten circulation because its publisher (author is unknown) was arrested on trumped up charges soon after it hit the press, and that publisher has been held in solitary confinement while these pamphlets have been languishing without a distributor. Here is the first lengthy excerpt … I hope to excerpt more. This starts with the dancing Zionists, which is well known, and then goes deeper than any other investigation I have seen into this....

Inshallah aage bhi aise columns likhte rahunga, ALLAH hum sab musalmaano ku ikatha hokar ISLAM ke dushmano se ladne ki himmat de, aur mukammal tareeqe se ISLAM pe chalne ki hidayaat de..AMEEN YA RABBUL ALAMEEN....

Toobi

dhondo gy molko molko milnay k nae,nayab hum..
Hot Shot
Aug 4, 2009
peshawar
ameen summa ameen

ufff apka coluam parh k sahe maino may dar laga

pata nae us yahodejesay kitne kali beeray hamaray safo may ghuss gaye hay...

kuda donia k sab mosalmano ko apni hifazat may rakkay,r deen k khilaf sazishay karnay walo ko nest or nabod karay ameen...

keep writing ssafi...

Asma24

~~*Patar Patar~~*
VIP
Oct 21, 2010
waleikum assalam ..great sharing ssafi...thanxx for this informative and important sharing..aaj duniya to najane kis urooj per hy bhai ,,aisa lagta hy sab tv bangya hy..log deen se door horhe hian aise me bas dua nikalti hy dilse k,,khuda rehem kre sab musilmano per...aur her musilman ko islam k hmaehsa karreb rakhey sunat aur hadees ka qayil banaye aameen

Reactions: Wasif Safi

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
Hmmm First of All thanks for the info but your english articles were little bit difficult to understand, dont know its lack of my knowledge or maybe its a different sort of english.. anyhow.. aapne jho itne ahem baate kahe about muslims and about current circumstance of muslims so I would like to add k ager hum khud Muslim aapne zimedari ka ahsas nahin karenge and Quran aur sunnah ko obey nahin karenge then surely yeh loug aapnay plans mei kamyaab honge, Islam k knowledge to ek infidel ko bhi hain but kia faida k voh muslim nahi ban sakta because uskay dil mei imaan nahin and faith k kami hain, but jho knowledge yeh loug rakte hain Islam k bare mei shayed hum khud muslim bhi utna nahin rakte honge, jeske bases pe yeh loug muslimano ko gumrah ker rahe hain jaise k aapne india mei yeh wakiya sunaya k ek yahudi imamat ker raha tha and muslim ko andaza bhi nahin hua k voh muslim nahin.. So All I want to say is k her bande ko Maloom hain Islam k bare mei, Quran k bare mei ager kami hain tu amal ki, implement kerne ki and aapnay Ilm ko mazzeed berhane k jesay loug neglect ker rahe hain,
Most of we Muslim think we are going to be forgiven being as a muslim and being as an ummah of Hazrat Mohammad (SAW), per yeh bhol gaye hain k yahi muslim and ummah hone k wajah se hum logu ki kia obligations hain, beshuk Umeed Rakne chahye but khushfahmi nahin because jho umeed rakte hain voh saath mei koshish bhi kerte hain else serf her buray kaam kero and think we will be forgiven tu yeh batil hain, hum itne lazy hugae k atleast 5 wakt ka nemaz guzar nahin ban sakte tu pir aur improvement ki kia koshish karenge.. hum loug bhol gaye hain k hum es donia mei kio aye hain and es zindagi ka maksad kia hai jho buhut afsoos ki baat hain, hame Deen ki baate seekhne ki zaroorat hain amal k saath and pir logu tuk phonchana hain, ager hame aapne garden k flowers ko khelta dekhna hain tu usay root se ache se nutrition ki zaroorat hain and ager root mei he kharabi ho tu pir phoolo k khilne ki kia umeed so hum muslims ko sabse pahlay khud ki nafs ko tazkia kerna hain khudse shoro kerna hain, aapnay family se, aapnay colony se and shaher pir country and then so on pir tabhe hum loug InshAllah succeed honge.pir tabhe hum wakiye mei musliman kah layenge..

Ghazal_Ka_Chiragh

>cRaZy GuY<
VIP
Jun 11, 2011
Karachi,PK
Wa'alaikum assalam bhai jan ji haan musalmaanon
ko bharkaane ke liye in yahoodion ne is hi tarah
bohot se aala ulma ko bhi khareed rakha hai
magar yeh kuch bhi kar lein Islam ka bol baala
rahega insha'ALLAH aur hum sub mil kar ALLAH
ke hukm se inke saazishon ka munh torh jawab dengein

Qawareer

میرا خدا ہر روز مجھے نئی خوشیاں دیتا ہے
VIP
Sep 1, 2010
sum Ameen
ap ne ek aham topic ko samne rakhte huve likha.
parh k ehsas huva k ab to hum musalmano ko jag uthna chaheye.warna yonhi Yahudi muslim ummah me nafaq peda karte rahen ge.

likhte rahen.

Wasif Safi

!!pRaISe D CReAtOr!!
Banned
Oct 1, 2009
Hyderabad, India
Bohot shukriya Annu, aur haan har musalmaan ko ab jaagna chahiye, aur aise darindo se ladna chahiye jo hamari qaum me ghus ker khokla kar rahe hai.....