main janti thi k ap esa hi kuch bolo gy lkn har kisi ka apna point of view hota hai dalail main bhi de sakti hoon wese bhi milad krwa kr darood parhana .khud parna ,naat parhna koi bura kaam nae jo najaiz ho
jawab yeh hai k Quran-o-hadees ki roshni main Eid-Milaad Un nabi صلی اللہ علیہ و سلَّم manana bilkul jaiz hai, koi bhi dosry maslak ka aalim aaj tak sharai daleel milaad k HARAM ya najaiz hony ki معاذ الله na aaj tak laa saka hai na la saky ga. Aaiyay dekhty hain k Quran aur hadees ki roshni main milaad manana kesa:Quran main Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ko tamaam jahano k liay rehmat kaha gaya (Sura Anbiya:107).
Aik aur jaga Quran main irshad hua:"ALLAH عزوجل ki atta kerda rehmatoon ka khoob chercha karo".
Lehaza yeh sabit hua k ALLAH عزوجل ney Sarkarصلی اللہ علیہ و سلَّم ko tamaam jahanon k liyay rehmat bana ker bheja, aur dosri ayat main khud he fermaya k ALLAH ki atta kerda rehmatoon ka khoob chercha karo. Lehaza yeh sabit hua k milaad manana jaiz hai. Aik aur sawal jo badaqeeda logo ka hota hai tou wo yeh k milaad main jo kia jaata hai jesy jaloos nikalna, jhandy lehraana, naatain perhna yeh quran-o-hadith sey sabit nahi.Eska jawab yeh hai k Quran-o-hadees sey yeh bhi sabit hai, ALLAH عزوجل ney Quran main wo waqaya bayan fermaya jub Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ka zikr kia gaya tou tamaam anbiya ko katha kia gaya aur Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki sifaat ALLAHعزوجل ney Anbiya ko ikatha ker k KHUD bayan fermaein.
(Sura Al-Imran:81).
Lehaza yeh sabit hua k loogo ko ikatha kr k HAZOOR صلی اللہ علیہ و سلَّم ki sifaat bayan kerna quran sey sabit hai.
Milaad main Jhandy lehrany ka saboot:
Hadees Shareef main aata hai k jub SARKAR صلی اللہ علیہ و سلَّم Madina shareef main dakhil huay tou Ap k hath main sabz jhanda tha.(Wafa al wafa, Vol:1, Pg:243).
Es k illawa Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki peydaish per Hazrat Jibraeel علیہ السلام ney jhandy garhey.
(Khasais Alqubra, Vol:1, Page:82)
Milaad per naat perhnay ka saboot:
Hadees main hai k aik SAHABI ney arz ki k mujhay Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki wo waali naat sunao jo turait main hai".
(Mishkaat shareef, babul fazail, syed-ul-mursaleen, Pg:512)
Es k illawa badaqeeda yeh sawal bohat common kerty hain k SAHABA ney kub milaad manaya. Tou yeh jaan lain k sahaba ney bhi milaad manaya jis k hawaly yeh hain:
-Hazrat Usman رضی الله عنه ney fermaya "Jo milaad per aik derhum kharch kary ga usko badr k shohada jitna sawab milly ga".
-Hazrat Umer رضی الله عنه ney fermaya:"Jiss ney milaad ki tazeem ki us ney deen ko zinda ker dia".
-Hazrat Abu bakr رضی الله عنه ney fermaya:"Wo shaks jannat main mery sath hoga jis ney milaad per aik derhum bhi kharch kia".
-Hazrat Ali رضی الله عنه ney fermaya:"Milaad manany wala dunia sey eman ki neimat ley ker jai ga, aur billa hisab janat main dakhil hoga"References of Sahaba:
-(Ibn-e-Kaseer, Maulid-ul-MUSTAFA, Page:29-30)
-(Al-Mustadrak, Pg:327, vol:3)
-(Khasais Ul Qubra, Page:97, vol:1)
-(Anwar-ul-Muhammadiya, Pg:62)
-(Ibn-e-Kaseer, vol:4, Pg:321)
-(Al-Mustadrak, Vol:2, Hadees:4174)[DOUBLEPOST=1358165818][/DOUBLEPOST]@S_ChiragH @
saviou @
kool~nomi @
Fahadd@whiteros @
Dawn @
Iceage-TM[DOUBLEPOST=1358166147][/DOUBLEPOST]@S_ChiragH[DOUBLEPOST=1358166198][/DOUBLEPOST]tu hum tu chiraga bhi krty hein milaad bhi hota hai aur mubarak bhi dete hein koi etraaaz ??????????????[DOUBLEPOST=1358166932][/DOUBLEPOST]
View attachment 58149
Ahan Faari ok ok Goood Yaad Rakho Mien Na tum Say lad raha hun na behs kar raha hun hum just aik dusre ki islaah kar rahay karnay ki koshish kar rahay hain ho sakta hai mien galat hun ho sakta hai tum galat ho so tumnay apnay dalail diye ab meri bhi suno aur poora padho
aur meri new thread lagayi hai usay padho approve ho jaye toh phr ...
.. i think jo tum nay dalail diye hain us se toh kahin yeh saabit nhn hota kay 12 rabiawal ko milaad manana chaye ? Hai Quran mien ?ya hadees mien ?
Sawal yeh nhn kay Huzoor S.A.W.W Kay Paidaish per jashan nhn manana cchaye pedaish per toh jashan manana kisi ki bhi waise hi gunnah hai kiun kay woh birthday ke section mein ajata hai jis ka toh tumhay bhi pata hai birthday manana waise hi gunnah hai ... Tareef karo zarur karo Naatien padho Lekin shirkiyaa naatien nhn , agar mehfil munaqad karni hai toh dars-e-quran ki karo per sirf fix 12 rabi awal ko nhn kisi bhi din karo ...
u know hum jo 12 rabi awal ki mehfil manatay hain us ka loug samajhtay hain us ka hukum hai hadees aur quran mein per yeh sab jhoot hai aisa koi hukum nhn hai na sahaba nay kiya hai na Huzoor S.A.W.W nay toh aisa kaam karna bidat ho jaata hai jis ka hukum huzoor S.A.W.W ya Allah nay Na Diya Ho Aur hum usay sawab samajh kar apni marzi se karien ... aik baat batao itne sawab kay kaam , itni nekiyan karnay kay tariqay Allah taalah nay aur huzoor S.A.W.W Nay Bataye hain woh hum loug kartay hain ????
jo Eid milad aik din saal mein manakay khush hotay hain kay hum nay sawab ka kaam karliya lekin is ka toh koi saboot hi nhn hai quran aur hadees mein ... tum khud dekho jo tumnay dalail pesh kiye hain us se Kahan sabit hota hai kay milaad manana jayez hai 12 rabi awal ko ...
Eik Ayat ka tarjuma u nay bataya kay Huzoor S.A.W.W Ko Rehmat banakay behja gaya hai (toh is ka matlab yeh hai kay Huzoor S.A.W.W Ki Perwi karo har kaam mein kiun kay woh rehmat bana kay behje gaye thay aur unki perwi karnay per hum bhi Allah ki rehmat mein hongay) Toh is Se Kahan sabit hota hai milad manana jayez hai ?
kiya huzoor S.A.W.W Nay Milaad manaya jo hum unki perwi karkay Milad manayein ? jab unho nay milad manaya hi nnhn toh hum un ki perwi kaise kar rahay hain hum toh unkay khilaaf ja rahay hain Astaghferrullah ... Aap samjho in ayaats ko aur phr dalail mein pesh karo faari ...
Toh Dusri Ayat mien Allah nay Ambiya A.S Ko Ikhata karkay Charcha Kiya ? sahi toh is se kahan sabit hota hai Kay Hum bhi Sab ko ikhata karien aur charcha karien ? aise milad ki surat mein ?
Huzoor S.A.W.W Ki Baton per amal karo logo ko touheed ki dawat do jo huzoor S.A.W.W Nay dee sab ko aur Allah Nay hukum diya , Hum Logon Ko koi haq nhn kay sab logo ko ikhata karkay is shirkiya andaaz mien charcha karien yeh soch rakh kay Allah Nay Ambiya Kay Saamnay Charcha Kiya Hum Bhi Isi Tarah Karien gay AstaghFerrullah Yeh koi daleel nhn huwi ...
Sawal Yeh hai Kay 12 rabi awal Huzoor S.A.W.W Ki Wafaat Ka din Tha ok ???
Toh Ab Faari yeh Batao Is Tareekh Aur Is Din Jashan manana Chaye ?? Apnay Dil Se Pucho Kay Han Kay naa??? Charaga Karna Chaye ?
Humien koi aitraz nhn kay tum jo bhi karo lekin haq baat pohnchana hamara farz hai ab koi maanay ya na maanay ...
Loug kehte Hain tareekh-e-Pedaish Aur Visaal ka din aik hi hai 12 rabi awal toh ab mera aik question hai nichay image dekho....
Aur Faari jo tum nay naat padhnay kay daleel di hai toh hum nay kab kaha kay naat padhna gunnah hai Shirkiyaa naat padhna gunnah hai waise toh naat jab bhi padho huzoor S.A.W.W Ki tareef mein magar us mein shirkiya kalemaat na hon ok ..
Had HO gayi yar in ayaat se kahan se sabit hota hai kay kay milaad manana jayez Hai
Posted By Faari :- Quran main Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ko tamaam jahano k liay rehmat kaha gaya (Sura Anbiya:107).
Aik aur jaga Quran main irshad hua:"ALLAH عزوجل ki atta kerda rehmatoon ka khoob chercha karo".
Lehaza yeh sabit hua k ALLAH عزوجل ney Sarkarصلی اللہ علیہ و سلَّم ko tamaam jahanon k liyay rehmat bana ker bheja, aur dosri ayat main khud he fermaya k ALLAH ki atta kerda rehmatoon ka khoob chercha karo. Lehaza yeh sabit hua k milaad manana jaiz hai.
Milad manana kaise jayez huwa in ayaat se Sabit toh karo ???
posted by faari :- Aik aur sawal jo badaqeeda logo ka hota hai tou wo yeh k milaad main jo kia jaata hai jesy jaloos nikalna, jhandy lehraana, naatain perhna yeh quran-o-hadith sey sabit nahi.Eska jawab yeh hai k Quran-o-hadees sey yeh bhi sabit hai, ALLAH عزوجل ney Quran main wo waqaya bayan fermaya jub Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ka zikr kia gaya tou tamaam anbiya ko katha kia gaya aur Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki sifaat ALLAHعزوجل ney Anbiya ko ikatha ker k KHUD bayan fermaein.
(Sura Al-Imran:81).
Aur Jo Aap Nay Sahabion ki ahaadees batayai hain woh galat hain aur kisi mustand aur baday Kitaab mein se Nhn hain ....
ab yeh padho
مثلا: رسول اللہ صلى اللہ عليہ وسلم كى ذات يا ديگر اولياء کرام کے بارے ميں غلوکرنا، انہيں پکارنا، ان سے فرياد رسي اورمدد کا سوال کرنا، وغيرہ اور ان كى بابت يہ اعتقاد رکھنا کہ وہ غيب جانتے ہيں اور اس طرح کے بہت سےکفريہ اعتقادات جن کا ارتکاب ميلاد نبوي اور اولياء کے ميلادوں کے موقع پر کرتے ہيں.
رسول اللہ صلى اللہ عليہ وسلم سے صحيح حديث ميں ثابت ہے کہ آپ صلى اللہ عليہ وسلم نے فرمايا:
" إياکم والغلو في الدين فإنما أهلك من کان قبلکم الغلو في الدين "
دين ميں غلو سے بچو کيونکہ تم سے پہلے لوگوں كى ہلاکت کا سبب دين ميں غلو تھا.
Ab yeh tareef had se ziyada ki hadees bukhari shareef se padho ...
نيز نبي صلى اللہ عليہ وسلم نے ايک دوسري حديث ميں فرمايا:
" لاتطروني کما أطرت النصارى عيسى ابن مريم إنما أنا عبد فقولوا عبدالله ورسوله "
( اخرجہ البخاري في صحيحہ من حديث عمربن عبداللہ رضي اللہ عنہ )
تم ( حدسے زيادہ تعريفيں کرکے ) مجھے ميرے مقام سے آگے نہ بڑھاؤ جيسا کہ نصارى نے عيسى بن مريم کو حد سے آگے بڑھا ديا تھا، ميں اللہ کا بندہ ہوں لہذا مجھے اللہ کا بندہ اور اس کا رسول ہي کہو.
Aur Faari Yeh Padho ...
عید میلاد کے بارے میں مختلف بریلوی علماء کی نظر میں
مروجہ عید میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم کی کوئی اصل نہیں ھے اس کی ابتداء چاتھی صدی عیسوی میں ھوئی سب سے پہلے مصر میں نام نہاد شیعوں نے یہ جشن منایا-الخطط اللمقریزی 490/1
نبی کے یوم پیدائیش کو یوم میلاد قرار دینا عیسایئوں کا وطیرہ ھے مروجہ عید میلادالنبی، عید میلاد عیسی کے مشابہ ھے اور بدعت سیہ ھے، جبکہ کفار کی مشابہت اور ان کی رسومات پر عمل کرنے سے منا کیا گیا ھے، صحابہ کرام کے زمانے بلکہ تینوں زمانوں میں اس کا ثبوت نہیں ملتا یہ بعد کی ایجاد ھے
احمد یار خان نعیمی صاحب فرماتے ھیں کہ "میلاد شریف تینوں زمانوں نہ کسی نے کیا بعد کی ایجاد ھے" جاءالحق 236/1
جناب غلام رسول سعیدی بریلوی صاحب یوں اعتراف حقیقت کرتے ھیں کہ "سلف صالحین یعنی صحابہ اور تابعین نے میلاد کی محافل منعقد نہیں کیں" شرح صحیح مسلم 179/3
جناب عبدالسمیع رامپوری بریلوی صاحب لکھتے ھیں کہ "یہ سامان فرحت و سرور اور وہ بھی ایک مخصوص مہنے ربیع الاول کے ساتھ اور اس میں خاص وھی بارھوں دن معین کرنا بعد میں ھوا ھے یعنی چھٹی صدی کے آخر میں" انوار ساطعہ 159
خود طاھر القادری صاحب اپنی کتاب "میلاد النبی" میں لکھتے ھیں کہ صحابہ 12 ربیع الاول کو میلاد نہیں مناتے تھے بلکہ غمگین رھتے تھے کیونکہ جب
ان کی زندگی میں 12 ربیع الاول کا دن آتا تو وصال کے غم میں پیدایئش کی خوشی دب جاتی
aur meri new thread lagayi hai usay padho approve ho jaye toh phr ...