Kaisii Mohabat ?? > K~n

  • Work-from-home
Status
Not open for further replies.

kingnomi

Doctor
Super Star
Jan 7, 2009
12,873
10,849
1,313
Owsum , Superb , Very Nice :P
محبت ۔ کیسی ؟
شاید ہی کوئی ہموطن ایسا ہو جسے لیلٰی مجنوں ۔ شیریں فرہاد ۔ ہیر رانجھا ۔ سسی پُنوں ۔ سوہنی مہینوال وغیرہ کے قصے معلوم نہ ہوں ۔ مُختصر یہ کہ لیلٰی کی محبت میں قیس مجنوں [پاگل] ہو گیا ۔ شیریں سے محبت میں فرہاد کو پتھر کی چٹانوں کو کھود کر نہر بناتے ہوئے جان دے دی ۔ ہیر کی محبت میں شہزادہ یا نوابزادہ رانجھا بن گیا ۔ سسی کی محبت میں اُس تک پہنچنے کی کوشش میں پُنوں ریت کے طوفان میں گھِر کر ریت میں دفن ہو کر غائب ہو گیا ۔ سوہنی کی محبت میں ایک ریاست کا شہزادہ سوہنی کی بھینسیں چرانے لگا ۔
یہ تو اُس محبت کی داستانیں ہیں جو دیرپا نہیں ہوتی اور جن کا تعلق صرف انسان کے جسم اور اس فانی دنیا سے ہے ۔
آج عرب دنیا میں ربیع الاوّل 1434ھ کی 12 تاریخ ہے
nabi(s) ki wilaadat k taaluq se chund ek ikhtilafaat hain laikin mustanad riwayaat se pata chalta hai k nabi(s) ki wilaadat 9/rabi ul awwal ko Monday k din subah makkah tul mukarrama me hui.(natayej ul afhaam fee taqweem al-arab qabl al islam.page no.28/35,printed Beirut)aur wafaat 12/rabi ul awwal 11 hijri Monday k din chaasht ki shiddat k waqt hui aur us waqt nabi(s) ki umar(age) 63 yrs 4 days hochuki thi.inna lillahi wa inna ilaihi raajaoon.(sahih bukhari,chapter marz an nabi(s) wa chapter aakhir maa tukallim an nabi(s).jild 2 page no.638/641.)

۔ ہمارے ملک میں ہر طرف بڑھ چڑھ کر رحمت العالمین سیّدنا محمد صلی اللہ علیہ و سلّم سے محبت کے دعوے ہو رہے ہیں اور اس محبت کو ثابت کرنے کیلئے کہیں محفلِ میلاد منعقد ہو رہی ہے اور کہیں شاندار جلوس نکالنے کے اعلانات ہو رہے ہیں ۔ سب کے چہرے بشاس نظر آ رہے ہیں لیکن نجانے کیوں میں اندر ہی اندر گھُلتا جا رہا ہوں ۔ یہ کیسی محبت ہے کہ ہم دنیا کو دکھانے کیلئے تو جلسے اور جلوس کرتے ہیں لیکن جن سے محبت کا اس طرح سے اظہار کرتے ہیں نہ اُن کے کہے پر عمل کرتے ہیں اور نہ اُن کا طریقہ اپناتے ہیں ؟ ہم سوائے اپنے آپ کے کس کو دھوکہ دے رہے ہیں ؟ کیا یہ منافقت نہیں کہ ہم جو کچھ ظاہر کرتے ہیں ہمارا عمل اس سے مطابقت نہیں رکھتا ؟
إِنَّ اللَّہَ وَمَلَائِكَتَہُ يُصَلُّونَ عَلَی النَّبِيِّ يَا أَيُّھَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْہِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا [سورت 33 ۔ الاحزاب ۔ آیت 56]
اَللّٰھُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَّعَلٰی اٰلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّيْتَ عَلٰی اِبْرَاھِيْمَ وَعَلٰی اٰلِ اِبْرَاھِيْمَ اِنَّکَ حَمِيْدٌ مَجِيْدٌ. اَللّٰھُمَّ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ و َّعَلَی اٰلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکْتَ عَلَی اِبْرَاھِيْمَ وَعَلَی اٰلِ اِبْرَاھِيْمَ اِنَّکَ حَمِيْدٌ مَجِيْدٌ
تہوار کب اور کیسے شروع ہوا
میلادالنبی کسی بھی صورت میں منانے کی مثال سیّدنا محمد صلی اللہ علیہ و سلّم کی وفات کے بعد 4 صدیوں تک نہیں ملتی ۔ پانچویں اور مشہور عباسی خلیفہ ہارون الرشید 17 مارچ 763ء کو ایران میں تہران کے قریب ایک قصبے میں پیدا ہوئے اور 786ء سے 24 مارچ 809ء کو وفات تک مسند خلافت پر رہے ۔ ان کے دور میں خطاطی اور فنِ تعمیر کے ساتھ ساتھ مصوری اور بُت تراشی کو بھی فروغ حاصل ہوا ۔
آٹھویں صدی عیسوی کے آخر میں ان کی والدہ الخيزران بنت عطاء نے اُس مکان کو مسجد میں تبدیل کروایا جہاں سیّدنا محمد صلی اللہ علیہ و سلّم کی مبارک ولادت ہوئی تھی ۔ اس کے بعد میلادالنبی کو تہوار کے طور پر شیعہ حکمرانوں نے منانا شروع کیا لیکن عوام اس میں شامل نہ تھے ۔
میلادالنبی کو سرکاری تہوار کے طور پر گیارہویں صدی عیسوی میں مصر میں منایا گیا جہاں اُس دور میں شیعہ کے اسماعیلی فرقہ کے الفاطميون [جنوری 909ء تا 1171ء] حکمران تھے ۔ شروع شروع میں اس دن سرکاری اہلکاروں کو تحائف دیئے جاتے ۔ جانوروں کی قربانی اور ضیافتیں کی جاتیں ۔ شعر پڑھے جاتے اور مشعل بردار جلوس نکالا جاتا ۔ یہ سب کچھ دن کے وقت ہوتا تھا
اس کی تقلید *** نے پہلی بار بارہویں صدی عیسوی میں شام میں کی جب وہاں نورالدین حاکم تھا ۔
الأيوبيون جو بارہویں اور تیرہویں صدی عیسوی میں حکمران رہے نے یہ تقریبات سب جگہ بند کرا دیں لیکن کچھ لوگ اندرونِ خانہ یہ تہوار مناتے رہے ۔
سلطان صلاح الدین کی وفات کے بعد اُس کے برادرِ نسبتی مظفرالدین ابن زین الدین نے تیرہویں صدی میں عراق میں پھر اسے سرکاری تہوار بنا دیا ۔ یہ رسم آہستہ آہستہ پھیلتی رہی اور سلطنتِ عثمانیہ [1299ء تا 1923ء] کے دور میں ستارہویں صدی عیسوی تک مسلم دنیا کے بہت بڑے علاقہ تک پھیل گئی ۔ 1910ء میں سلطنت عثمانیہ نے اسے قومی تہوار قرار دے دیا
آج جو مسلمان بھائی اجتہاد کی باتیں کرتے ہیں اُنہیں کم از کم اتنا تو کرنا چاہیئے تاریخ کا مطالعہ کر کے مسلمانوں تک اصل دین اسلام پہنچائیں ۔ تاکہ قوم میلے ٹھیلوں کی بجائے دین اسلام پر درست طریقہ سے عمل کرے —
Yeh Sab Padhnay Kay Baad Ab Aaap Sab Se Aik Sawal
 

فہد

Super Star
Dec 12, 2009
10,225
3,548
1,313
karachi
hmmmmmmmmm to phir yar yahan itne bare bare aalim hain jo dusre threads main itna lamba lamba samjhane ki koshish kr rhe hote hain unko yahan bulain na taake ham un parh logon ko b kuch seekhne ko mile
 

whiteros

'"The queen of kindness''
Super Star
Dec 20, 2011
10,936
3,866
1,313
محبت ۔ کیسی ؟
شاید ہی کوئی ہموطن ایسا ہو جسے لیلٰی مجنوں ۔ شیریں فرہاد ۔ ہیر رانجھا ۔ سسی پُنوں ۔ سوہنی مہینوال وغیرہ کے قصے معلوم نہ ہوں ۔ مُختصر یہ کہ لیلٰی کی محبت میں قیس مجنوں [پاگل] ہو گیا ۔ شیریں سے محبت میں فرہاد کو پتھر کی چٹانوں کو کھود کر نہر بناتے ہوئے جان دے دی ۔ ہیر کی محبت میں شہزادہ یا نوابزادہ رانجھا بن گیا ۔ سسی کی محبت میں اُس تک پہنچنے کی کوشش میں پُنوں ریت کے طوفان میں گھِر کر ریت میں دفن ہو کر غائب ہو گیا ۔ سوہنی کی محبت میں ایک ریاست کا شہزادہ سوہنی کی بھینسیں چرانے لگا ۔
یہ تو اُس محبت کی داستانیں ہیں جو دیرپا نہیں ہوتی اور جن کا تعلق صرف انسان کے جسم اور اس فانی دنیا سے ہے ۔
آج عرب دنیا میں ربیع الاوّل 1434ھ کی 12 تاریخ ہے
nabi(s) ki wilaadat k taaluq se chund ek ikhtilafaat hain laikin mustanad riwayaat se pata chalta hai k nabi(s) ki wilaadat 9/rabi ul awwal ko Monday k din subah makkah tul mukarrama me hui.(natayej ul afhaam fee taqweem al-arab qabl al islam.page no.28/35,printed Beirut)aur wafaat 12/rabi ul awwal 11 hijri Monday k din chaasht ki shiddat k waqt hui aur us waqt nabi(s) ki umar(age) 63 yrs 4 days hochuki thi.inna lillahi wa inna ilaihi raajaoon.(sahih bukhari,chapter marz an nabi(s) wa chapter aakhir maa tukallim an nabi(s).jild 2 page no.638/641.)


۔ ہمارے ملک میں ہر طرف بڑھ چڑھ کر رحمت العالمین سیّدنا محمد صلی اللہ علیہ و سلّم سے محبت کے دعوے ہو رہے ہیں اور اس محبت کو ثابت کرنے کیلئے کہیں محفلِ میلاد منعقد ہو رہی ہے اور کہیں شاندار جلوس نکالنے کے اعلانات ہو رہے ہیں ۔ سب کے چہرے بشاس نظر آ رہے ہیں لیکن نجانے کیوں میں اندر ہی اندر گھُلتا جا رہا ہوں ۔ یہ کیسی محبت ہے کہ ہم دنیا کو دکھانے کیلئے تو جلسے اور جلوس کرتے ہیں لیکن جن سے محبت کا اس طرح سے اظہار کرتے ہیں نہ اُن کے کہے پر عمل کرتے ہیں اور نہ اُن کا طریقہ اپناتے ہیں ؟ ہم سوائے اپنے آپ کے کس کو دھوکہ دے رہے ہیں ؟ کیا یہ منافقت نہیں کہ ہم جو کچھ ظاہر کرتے ہیں ہمارا عمل اس سے مطابقت نہیں رکھتا ؟
إِنَّ اللَّہَ وَمَلَائِكَتَہُ يُصَلُّونَ عَلَی النَّبِيِّ يَا أَيُّھَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْہِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا [سورت 33 ۔ الاحزاب ۔ آیت 56]
اَللّٰھُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَّعَلٰی اٰلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّيْتَ عَلٰی اِبْرَاھِيْمَ وَعَلٰی اٰلِ اِبْرَاھِيْمَ اِنَّکَ حَمِيْدٌ مَجِيْدٌ. اَللّٰھُمَّ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ و َّعَلَی اٰلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکْتَ عَلَی اِبْرَاھِيْمَ وَعَلَی اٰلِ اِبْرَاھِيْمَ اِنَّکَ حَمِيْدٌ مَجِيْدٌ
تہوار کب اور کیسے شروع ہوا
میلادالنبی کسی بھی صورت میں منانے کی مثال سیّدنا محمد صلی اللہ علیہ و سلّم کی وفات کے بعد 4 صدیوں تک نہیں ملتی ۔ پانچویں اور مشہور عباسی خلیفہ ہارون الرشید 17 مارچ 763ء کو ایران میں تہران کے قریب ایک قصبے میں پیدا ہوئے اور 786ء سے 24 مارچ 809ء کو وفات تک مسند خلافت پر رہے ۔ ان کے دور میں خطاطی اور فنِ تعمیر کے ساتھ ساتھ مصوری اور بُت تراشی کو بھی فروغ حاصل ہوا ۔
آٹھویں صدی عیسوی کے آخر میں ان کی والدہ الخيزران بنت عطاء نے اُس مکان کو مسجد میں تبدیل کروایا جہاں سیّدنا محمد صلی اللہ علیہ و سلّم کی مبارک ولادت ہوئی تھی ۔ اس کے بعد میلادالنبی کو تہوار کے طور پر شیعہ حکمرانوں نے منانا شروع کیا لیکن عوام اس میں شامل نہ تھے ۔
میلادالنبی کو سرکاری تہوار کے طور پر گیارہویں صدی عیسوی میں مصر میں منایا گیا جہاں اُس دور میں شیعہ کے اسماعیلی فرقہ کے الفاطميون [جنوری 909ء تا 1171ء] حکمران تھے ۔ شروع شروع میں اس دن سرکاری اہلکاروں کو تحائف دیئے جاتے ۔ جانوروں کی قربانی اور ضیافتیں کی جاتیں ۔ شعر پڑھے جاتے اور مشعل بردار جلوس نکالا جاتا ۔ یہ سب کچھ دن کے وقت ہوتا تھا
اس کی تقلید *** نے پہلی بار بارہویں صدی عیسوی میں شام میں کی جب وہاں نورالدین حاکم تھا ۔
الأيوبيون جو بارہویں اور تیرہویں صدی عیسوی میں حکمران رہے نے یہ تقریبات سب جگہ بند کرا دیں لیکن کچھ لوگ اندرونِ خانہ یہ تہوار مناتے رہے ۔
سلطان صلاح الدین کی وفات کے بعد اُس کے برادرِ نسبتی مظفرالدین ابن زین الدین نے تیرہویں صدی میں عراق میں پھر اسے سرکاری تہوار بنا دیا ۔ یہ رسم آہستہ آہستہ پھیلتی رہی اور سلطنتِ عثمانیہ [1299ء تا 1923ء] کے دور میں ستارہویں صدی عیسوی تک مسلم دنیا کے بہت بڑے علاقہ تک پھیل گئی ۔ 1910ء میں سلطنت عثمانیہ نے اسے قومی تہوار قرار دے دیا
آج جو مسلمان بھائی اجتہاد کی باتیں کرتے ہیں اُنہیں کم از کم اتنا تو کرنا چاہیئے تاریخ کا مطالعہ کر کے مسلمانوں تک اصل دین اسلام پہنچائیں ۔ تاکہ قوم میلے ٹھیلوں کی بجائے دین اسلام پر درست طریقہ سے عمل کرے —
Yeh Sab Padhnay Kay Baad Ab Aaap Sab Se Aik Sawal
bohat ZABARDAST .......bilkul humein sahe ISLAM pe amal krna chahiy na k logon ki banai hui bida'at per
 

kingnomi

Doctor
Super Star
Jan 7, 2009
12,873
10,849
1,313
Owsum , Superb , Very Nice :P
hmmmmmmmmm to phir yar yahan itne bare bare aalim hain jo dusre threads main itna lamba lamba samjhane ki koshish kr rhe hote hain unko yahan bulain na taake ham un parh logon ko b kuch seekhne ko mile
haha sahi baat dekh kar koi nhn ata yahan ... jab koi khaami nazar ayegi ya jawab hoga toh dhooond kar bhi khud hi ajayeinge ;)[DOUBLEPOST=1358163561][/DOUBLEPOST]
bohat ZABARDAST .......bilkul humein sahe ISLAM pe amal krna chahiy na k logon ki banai hui bida'at per
Hmm Bilkul Behnaa .. Jazaka'Allah[DOUBLEPOST=1358163601][/DOUBLEPOST]
kya loog ho ap samjh nae ati khair mujhy bahas nae krni best of luck :-?
kiya matlab kiya loug hain hum ?? kiya jo dalaail diye gaye hain woh kaafi nhn hain Ya mene koi dusri language likhi hai faari ??[DOUBLEPOST=1358163647][/DOUBLEPOST]
hmm... true bro...
@kool~nomi
Jazaka'Allah farhan yar apna tag toh daaldo please ... mein aik dusri thread laga raha hun isi topic per so udhar buzzy hun
 
  • Like
Reactions: Star24 and whiteros

faari

Super Star
Nov 13, 2009
6,380
4,321
713
Allama iQbal ki zameen
main janti thi k ap esa hi kuch bolo gy lkn har kisi ka apna point of view hota hai dalail main bhi de sakti hoon wese bhi milad krwa kr darood parhana .khud parna ,naat parhna koi bura kaam nae jo najaiz ho

jawab yeh hai k Quran-o-hadees ki roshni main Eid-Milaad Un nabi صلی اللہ علیہ و سلَّم manana bilkul jaiz hai, koi bhi dosry maslak ka aalim aaj tak sharai daleel milaad k HARAM ya najaiz hony ki معاذ الله na aaj tak laa saka hai na la saky ga. Aaiyay dekhty hain k Quran aur hadees ki roshni main milaad manana kesa:Quran main Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ko tamaam jahano k liay rehmat kaha gaya (Sura Anbiya:107).
Aik aur jaga Quran main irshad hua:"ALLAH عزوجل ki atta kerda rehmatoon ka khoob chercha karo".


Lehaza yeh sabit hua k ALLAH عزوجل ney Sarkarصلی اللہ علیہ و سلَّم ko tamaam jahanon k liyay rehmat bana ker bheja, aur dosri ayat main khud he fermaya k ALLAH ki atta kerda rehmatoon ka khoob chercha karo. Lehaza yeh sabit hua k milaad manana jaiz hai. Aik aur sawal jo badaqeeda logo ka hota hai tou wo yeh k milaad main jo kia jaata hai jesy jaloos nikalna, jhandy lehraana, naatain perhna yeh quran-o-hadith sey sabit nahi.Eska jawab yeh hai k Quran-o-hadees sey yeh bhi sabit hai, ALLAH عزوجل ney Quran main wo waqaya bayan fermaya jub Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ka zikr kia gaya tou tamaam anbiya ko katha kia gaya aur Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki sifaat ALLAHعزوجل ney Anbiya ko ikatha ker k KHUD bayan fermaein.
(Sura Al-Imran:81).

Lehaza yeh sabit hua k loogo ko ikatha kr k HAZOOR صلی اللہ علیہ و سلَّم ki sifaat bayan kerna quran sey sabit hai.
Milaad main Jhandy lehrany ka saboot:
Hadees Shareef main aata hai k jub SARKAR صلی اللہ علیہ و سلَّم Madina shareef main dakhil huay tou Ap k hath main sabz jhanda tha.(Wafa al wafa, Vol:1, Pg:243).
Es k illawa Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki peydaish per Hazrat Jibraeel علیہ السلام ney jhandy garhey.
(Khasais Alqubra, Vol:1, Page:82)
Milaad per naat perhnay ka saboot:
Hadees main hai k aik SAHABI ney arz ki k mujhay Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki wo waali naat sunao jo turait main hai".
(Mishkaat shareef, babul fazail, syed-ul-mursaleen, Pg:512)

Es k illawa badaqeeda yeh sawal bohat common kerty hain k SAHABA ney kub milaad manaya. Tou yeh jaan lain k sahaba ney bhi milaad manaya jis k hawaly yeh hain:
-Hazrat Usman رضی الله عنه ney fermaya "Jo milaad per aik derhum kharch kary ga usko badr k shohada jitna sawab milly ga".
-Hazrat Umer رضی الله عنه ney fermaya:"Jiss ney milaad ki tazeem ki us ney deen ko zinda ker dia".
-Hazrat Abu bakr رضی الله عنه ney fermaya:"Wo shaks jannat main mery sath hoga jis ney milaad per aik derhum bhi kharch kia".
-Hazrat Ali رضی الله عنه ney fermaya:"Milaad manany wala dunia sey eman ki neimat ley ker jai ga, aur billa hisab janat main dakhil hoga"References of Sahaba:
-(Ibn-e-Kaseer, Maulid-ul-MUSTAFA, Page:29-30)
-(Al-Mustadrak, Pg:327, vol:3)
-(Khasais Ul Qubra, Page:97, vol:1)
-(Anwar-ul-Muhammadiya, Pg:62)
-(Ibn-e-Kaseer, vol:4, Pg:321)
-(Al-Mustadrak, Vol:2, Hadees:4174)[DOUBLEPOST=1358165818][/DOUBLEPOST]@S_ChiragH @saviou @kool~nomi @Fahadd@whiteros @Dawn @Iceage-TM[DOUBLEPOST=1358166147][/DOUBLEPOST]@S_ChiragH[DOUBLEPOST=1358166198][/DOUBLEPOST]tu hum tu chiraga bhi krty hein milaad bhi hota hai aur mubarak bhi dete hein koi etraaaz ??????????????[DOUBLEPOST=1358166932][/DOUBLEPOST]
lunapic_135816680491698_2.gif
 

Dawn

TM Star
Sep 14, 2010
3,699
3,961
1,313
saudi arabia
main janti thi k ap esa hi kuch bolo gy lkn har kisi ka apna point of view hota hai dalail main bhi de sakti hoon wese bhi milad krwa kr darood parhana .khud parna ,naat parhna koi bura kaam nae jo najaiz ho

jawab yeh hai k Quran-o-hadees ki roshni main Eid-Milaad Un nabi صلی اللہ علیہ و سلَّم manana bilkul jaiz hai, koi bhi dosry maslak ka aalim aaj tak sharai daleel milaad k HARAM ya najaiz hony ki معاذ الله na aaj tak laa saka hai na la saky ga. Aaiyay dekhty hain k Quran aur hadees ki roshni main milaad manana kesa:Quran main Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ko tamaam jahano k liay rehmat kaha gaya (Sura Anbiya:107).
Aik aur jaga Quran main irshad hua:"ALLAH عزوجل ki atta kerda rehmatoon ka khoob chercha karo".


Lehaza yeh sabit hua k ALLAH عزوجل ney Sarkarصلی اللہ علیہ و سلَّم ko tamaam jahanon k liyay rehmat bana ker bheja, aur dosri ayat main khud he fermaya k ALLAH ki atta kerda rehmatoon ka khoob chercha karo. Lehaza yeh sabit hua k milaad manana jaiz hai. Aik aur sawal jo badaqeeda logo ka hota hai tou wo yeh k milaad main jo kia jaata hai jesy jaloos nikalna, jhandy lehraana, naatain perhna yeh quran-o-hadith sey sabit nahi.Eska jawab yeh hai k Quran-o-hadees sey yeh bhi sabit hai, ALLAH عزوجل ney Quran main wo waqaya bayan fermaya jub Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ka zikr kia gaya tou tamaam anbiya ko katha kia gaya aur Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki sifaat ALLAHعزوجل ney Anbiya ko ikatha ker k KHUD bayan fermaein.
(Sura Al-Imran:81).

Lehaza yeh sabit hua k loogo ko ikatha kr k HAZOOR صلی اللہ علیہ و سلَّم ki sifaat bayan kerna quran sey sabit hai.
Milaad main Jhandy lehrany ka saboot:
Hadees Shareef main aata hai k jub SARKAR صلی اللہ علیہ و سلَّم Madina shareef main dakhil huay tou Ap k hath main sabz jhanda tha.(Wafa al wafa, Vol:1, Pg:243).
Es k illawa Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki peydaish per Hazrat Jibraeel علیہ السلام ney jhandy garhey.
(Khasais Alqubra, Vol:1, Page:82)
Milaad per naat perhnay ka saboot:
Hadees main hai k aik SAHABI ney arz ki k mujhay Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki wo waali naat sunao jo turait main hai".
(Mishkaat shareef, babul fazail, syed-ul-mursaleen, Pg:512)

Es k illawa badaqeeda yeh sawal bohat common kerty hain k SAHABA ney kub milaad manaya. Tou yeh jaan lain k sahaba ney bhi milaad manaya jis k hawaly yeh hain:
-Hazrat Usman رضی الله عنه ney fermaya "Jo milaad per aik derhum kharch kary ga usko badr k shohada jitna sawab milly ga".
-Hazrat Umer رضی الله عنه ney fermaya:"Jiss ney milaad ki tazeem ki us ney deen ko zinda ker dia".
-Hazrat Abu bakr رضی الله عنه ney fermaya:"Wo shaks jannat main mery sath hoga jis ney milaad per aik derhum bhi kharch kia".
-Hazrat Ali رضی الله عنه ney fermaya:"Milaad manany wala dunia sey eman ki neimat ley ker jai ga, aur billa hisab janat main dakhil hoga"References of Sahaba:
-(Ibn-e-Kaseer, Maulid-ul-MUSTAFA, Page:29-30)
-(Al-Mustadrak, Pg:327, vol:3)
-(Khasais Ul Qubra, Page:97, vol:1)
-(Anwar-ul-Muhammadiya, Pg:62)
-(Ibn-e-Kaseer, vol:4, Pg:321)
-(Al-Mustadrak, Vol:2, Hadees:4174)[DOUBLEPOST=1358165818][/DOUBLEPOST]@S_ChiragH @saviou @kool~nomi @Fahadd@whiteros @Dawn @Iceage-TM[DOUBLEPOST=1358166147][/DOUBLEPOST]@S_ChiragH[DOUBLEPOST=1358166198][/DOUBLEPOST]tu hum tu chiraga bhi krty hein milaad bhi hota hai aur mubarak bhi dete hein koi etraaaz ??????????????[DOUBLEPOST=1358166932][/DOUBLEPOST]View attachment 58149
mashaAllah faari aapne to itni badi post kardi.:)main itni lambi post nahi krunga in sha Allah chund baatein kahunga.

01 . aapne kaha k aajtak koi aalim milad k haram ya najayez hone ki daleel nahi de saka.
mera jawab hai de bhi nahi sakta.aap batayiyye kia main 2 sajdon k bajaye agar 3 sajde karun to kia ghalat hai.agar ghalat ho to daleel dijiye?:)

02 . aapne quran e majeed ki chund aayaton ka zikr bina ksi refernec k kia.
mera jawab hai ksi bhi aayath ko likhne se pahle uska pus manzar zaroor dekhna chahiye k ye aayath kyun nazil hui kis waqt nazil hui kis liye nazil hui.yahi kaam aajke daur me dushmanan e islam karte hain k quran ki aayaton ko apne maqsad keliye istemal karte hain jaisa k - in kaafiron ko jahan paao qatl karo - aur kahte hain k dekho quran me kaafiron k qatl karne ko kaha ja raha hai.:)

03 . aapne kaha k hum 12 rabi al awwal ko milad manate hain.ksi ko koi aiteraaz?????
hame koi aiteraaz nahi bade shouq se manayen aap jhande bhi lagayen naachein bhi urs bhi karen.bus ek sawal hai mera wo ye k

Allah k nabi(pbuh) ki wafat kab hui???????:)
 

kingnomi

Doctor
Super Star
Jan 7, 2009
12,873
10,849
1,313
Owsum , Superb , Very Nice :P
main janti thi k ap esa hi kuch bolo gy lkn har kisi ka apna point of view hota hai dalail main bhi de sakti hoon wese bhi milad krwa kr darood parhana .khud parna ,naat parhna koi bura kaam nae jo najaiz ho

jawab yeh hai k Quran-o-hadees ki roshni main Eid-Milaad Un nabi صلی اللہ علیہ و سلَّم manana bilkul jaiz hai, koi bhi dosry maslak ka aalim aaj tak sharai daleel milaad k HARAM ya najaiz hony ki معاذ الله na aaj tak laa saka hai na la saky ga. Aaiyay dekhty hain k Quran aur hadees ki roshni main milaad manana kesa:Quran main Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ko tamaam jahano k liay rehmat kaha gaya (Sura Anbiya:107).
Aik aur jaga Quran main irshad hua:"ALLAH عزوجل ki atta kerda rehmatoon ka khoob chercha karo".


Lehaza yeh sabit hua k ALLAH عزوجل ney Sarkarصلی اللہ علیہ و سلَّم ko tamaam jahanon k liyay rehmat bana ker bheja, aur dosri ayat main khud he fermaya k ALLAH ki atta kerda rehmatoon ka khoob chercha karo. Lehaza yeh sabit hua k milaad manana jaiz hai. Aik aur sawal jo badaqeeda logo ka hota hai tou wo yeh k milaad main jo kia jaata hai jesy jaloos nikalna, jhandy lehraana, naatain perhna yeh quran-o-hadith sey sabit nahi.Eska jawab yeh hai k Quran-o-hadees sey yeh bhi sabit hai, ALLAH عزوجل ney Quran main wo waqaya bayan fermaya jub Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ka zikr kia gaya tou tamaam anbiya ko katha kia gaya aur Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki sifaat ALLAHعزوجل ney Anbiya ko ikatha ker k KHUD bayan fermaein.
(Sura Al-Imran:81).

Lehaza yeh sabit hua k loogo ko ikatha kr k HAZOOR صلی اللہ علیہ و سلَّم ki sifaat bayan kerna quran sey sabit hai.
Milaad main Jhandy lehrany ka saboot:
Hadees Shareef main aata hai k jub SARKAR صلی اللہ علیہ و سلَّم Madina shareef main dakhil huay tou Ap k hath main sabz jhanda tha.(Wafa al wafa, Vol:1, Pg:243).
Es k illawa Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki peydaish per Hazrat Jibraeel علیہ السلام ney jhandy garhey.
(Khasais Alqubra, Vol:1, Page:82)
Milaad per naat perhnay ka saboot:
Hadees main hai k aik SAHABI ney arz ki k mujhay Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki wo waali naat sunao jo turait main hai".
(Mishkaat shareef, babul fazail, syed-ul-mursaleen, Pg:512)

Es k illawa badaqeeda yeh sawal bohat common kerty hain k SAHABA ney kub milaad manaya. Tou yeh jaan lain k sahaba ney bhi milaad manaya jis k hawaly yeh hain:
-Hazrat Usman رضی الله عنه ney fermaya "Jo milaad per aik derhum kharch kary ga usko badr k shohada jitna sawab milly ga".
-Hazrat Umer رضی الله عنه ney fermaya:"Jiss ney milaad ki tazeem ki us ney deen ko zinda ker dia".
-Hazrat Abu bakr رضی الله عنه ney fermaya:"Wo shaks jannat main mery sath hoga jis ney milaad per aik derhum bhi kharch kia".
-Hazrat Ali رضی الله عنه ney fermaya:"Milaad manany wala dunia sey eman ki neimat ley ker jai ga, aur billa hisab janat main dakhil hoga"References of Sahaba:
-(Ibn-e-Kaseer, Maulid-ul-MUSTAFA, Page:29-30)
-(Al-Mustadrak, Pg:327, vol:3)
-(Khasais Ul Qubra, Page:97, vol:1)
-(Anwar-ul-Muhammadiya, Pg:62)
-(Ibn-e-Kaseer, vol:4, Pg:321)
-(Al-Mustadrak, Vol:2, Hadees:4174)[DOUBLEPOST=1358165818][/DOUBLEPOST]@S_ChiragH @saviou @kool~nomi @Fahadd@whiteros @Dawn @Iceage-TM[DOUBLEPOST=1358166147][/DOUBLEPOST]@S_ChiragH[DOUBLEPOST=1358166198][/DOUBLEPOST]tu hum tu chiraga bhi krty hein milaad bhi hota hai aur mubarak bhi dete hein koi etraaaz ??????????????[DOUBLEPOST=1358166932][/DOUBLEPOST]View attachment 58149
Ahan Faari ok ok Goood Yaad Rakho Mien Na tum Say lad raha hun na behs kar raha hun hum just aik dusre ki islaah kar rahay karnay ki koshish kar rahay hain ho sakta hai mien galat hun ho sakta hai tum galat ho so tumnay apnay dalail diye ab meri bhi suno aur poora padho​
aur meri new thread lagayi hai usay padho approve ho jaye toh phr ...​
.. i think jo tum nay dalail diye hain us se toh kahin yeh saabit nhn hota kay 12 rabiawal ko milaad manana chaye ? Hai Quran mien ?ya hadees mien ?​
Sawal yeh nhn kay Huzoor S.A.W.W Kay Paidaish per jashan nhn manana cchaye pedaish per toh jashan manana kisi ki bhi waise hi gunnah hai kiun kay woh birthday ke section mein ajata hai jis ka toh tumhay bhi pata hai birthday manana waise hi gunnah hai ... Tareef karo zarur karo Naatien padho Lekin shirkiyaa naatien nhn , agar mehfil munaqad karni hai toh dars-e-quran ki karo per sirf fix 12 rabi awal ko nhn kisi bhi din karo ...​
u know hum jo 12 rabi awal ki mehfil manatay hain us ka loug samajhtay hain us ka hukum hai hadees aur quran mein per yeh sab jhoot hai aisa koi hukum nhn hai na sahaba nay kiya hai na Huzoor S.A.W.W nay toh aisa kaam karna bidat ho jaata hai jis ka hukum huzoor S.A.W.W ya Allah nay Na Diya Ho Aur hum usay sawab samajh kar apni marzi se karien ... aik baat batao itne sawab kay kaam , itni nekiyan karnay kay tariqay Allah taalah nay aur huzoor S.A.W.W Nay Bataye hain woh hum loug kartay hain ????​
jo Eid milad aik din saal mein manakay khush hotay hain kay hum nay sawab ka kaam karliya lekin is ka toh koi saboot hi nhn hai quran aur hadees mein ... tum khud dekho jo tumnay dalail pesh kiye hain us se Kahan sabit hota hai kay milaad manana jayez hai 12 rabi awal ko ...​
Eik Ayat ka tarjuma u nay bataya kay Huzoor S.A.W.W Ko Rehmat banakay behja gaya hai (toh is ka matlab yeh hai kay Huzoor S.A.W.W Ki Perwi karo har kaam mein kiun kay woh rehmat bana kay behje gaye thay aur unki perwi karnay per hum bhi Allah ki rehmat mein hongay) Toh is Se Kahan sabit hota hai milad manana jayez hai ?​
kiya huzoor S.A.W.W Nay Milaad manaya jo hum unki perwi karkay Milad manayein ? jab unho nay milad manaya hi nnhn toh hum un ki perwi kaise kar rahay hain hum toh unkay khilaaf ja rahay hain Astaghferrullah ... Aap samjho in ayaats ko aur phr dalail mein pesh karo faari ...​
Toh Dusri Ayat mien Allah nay Ambiya A.S Ko Ikhata karkay Charcha Kiya ? sahi toh is se kahan sabit hota hai Kay Hum bhi Sab ko ikhata karien aur charcha karien ? aise milad ki surat mein ?​
Huzoor S.A.W.W Ki Baton per amal karo logo ko touheed ki dawat do jo huzoor S.A.W.W Nay dee sab ko aur Allah Nay hukum diya , Hum Logon Ko koi haq nhn kay sab logo ko ikhata karkay is shirkiya andaaz mien charcha karien yeh soch rakh kay Allah Nay Ambiya Kay Saamnay Charcha Kiya Hum Bhi Isi Tarah Karien gay AstaghFerrullah Yeh koi daleel nhn huwi ...​
Sawal Yeh hai Kay 12 rabi awal Huzoor S.A.W.W Ki Wafaat Ka din Tha ok ???​
Toh Ab Faari yeh Batao Is Tareekh Aur Is Din Jashan manana Chaye ?? Apnay Dil Se Pucho Kay Han Kay naa??? Charaga Karna Chaye ?​
Humien koi aitraz nhn kay tum jo bhi karo lekin haq baat pohnchana hamara farz hai ab koi maanay ya na maanay ...​
Loug kehte Hain tareekh-e-Pedaish Aur Visaal ka din aik hi hai 12 rabi awal toh ab mera aik question hai nichay image dekho....​

Aur Faari jo tum nay naat padhnay kay daleel di hai toh hum nay kab kaha kay naat padhna gunnah hai Shirkiyaa naat padhna gunnah hai waise toh naat jab bhi padho huzoor S.A.W.W Ki tareef mein magar us mein shirkiya kalemaat na hon ok ..


Had HO gayi yar in ayaat se kahan se sabit hota hai kay kay milaad manana jayez Hai {}{78iu

Posted By Faari :- Quran main Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ko tamaam jahano k liay rehmat kaha gaya (Sura Anbiya:107).
Aik aur jaga Quran main irshad hua:"ALLAH عزوجل ki atta kerda rehmatoon ka khoob chercha karo".
Lehaza yeh sabit hua k ALLAH عزوجل ney Sarkarصلی اللہ علیہ و سلَّم ko tamaam jahanon k liyay rehmat bana ker bheja, aur dosri ayat main khud he fermaya k ALLAH ki atta kerda rehmatoon ka khoob chercha karo. Lehaza yeh sabit hua k milaad manana jaiz hai.
Milad manana kaise jayez huwa in ayaat se Sabit toh karo ???

posted by faari :- Aik aur sawal jo badaqeeda logo ka hota hai tou wo yeh k milaad main jo kia jaata hai jesy jaloos nikalna, jhandy lehraana, naatain perhna yeh quran-o-hadith sey sabit nahi.Eska jawab yeh hai k Quran-o-hadees sey yeh bhi sabit hai, ALLAH عزوجل ney Quran main wo waqaya bayan fermaya jub Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ka zikr kia gaya tou tamaam anbiya ko katha kia gaya aur Hazoor صلی اللہ علیہ و سلَّم ki sifaat ALLAHعزوجل ney Anbiya ko ikatha ker k KHUD bayan fermaein.
(Sura Al-Imran:81).

Aur Jo Aap Nay Sahabion ki ahaadees batayai hain woh galat hain aur kisi mustand aur baday Kitaab mein se Nhn hain ....

ab yeh padho
مثلا: رسول اللہ صلى اللہ عليہ وسلم كى ذات يا ديگر اولياء کرام کے بارے ميں غلوکرنا، انہيں پکارنا، ان سے فرياد رسي اورمدد کا سوال کرنا، وغيرہ اور ان كى بابت يہ اعتقاد رکھنا کہ وہ غيب جانتے ہيں اور اس طرح کے بہت سےکفريہ اعتقادات جن کا ارتکاب ميلاد نبوي اور اولياء کے ميلادوں کے موقع پر کرتے ہيں.
رسول اللہ صلى اللہ عليہ وسلم سے صحيح حديث ميں ثابت ہے کہ آپ صلى اللہ عليہ وسلم نے فرمايا:
" إياکم والغلو في الدين فإنما أهلك من کان قبلکم الغلو في الدين "
دين ميں غلو سے بچو کيونکہ تم سے پہلے لوگوں كى ہلاکت کا سبب دين ميں غلو تھا.
Ab yeh tareef had se ziyada ki hadees bukhari shareef se padho ...
نيز نبي صلى اللہ عليہ وسلم نے ايک دوسري حديث ميں فرمايا:
" لاتطروني کما أطرت النصارى عيسى ابن مريم إنما أنا عبد فقولوا عبدالله ورسوله "
( اخرجہ البخاري في صحيحہ من حديث عمربن عبداللہ رضي اللہ عنہ )
تم ( حدسے زيادہ تعريفيں کرکے ) مجھے ميرے مقام سے آگے نہ بڑھاؤ جيسا کہ نصارى نے عيسى بن مريم کو حد سے آگے بڑھا ديا تھا، ميں اللہ کا بندہ ہوں لہذا مجھے اللہ کا بندہ اور اس کا رسول ہي کہو.
Aur Faari Yeh Padho ...
عید میلاد کے بارے میں مختلف بریلوی علماء کی نظر میں
مروجہ عید میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم کی کوئی اصل نہیں ھے اس کی ابتداء چاتھی صدی عیسوی میں ھوئی سب سے پہلے مصر میں نام نہاد شیعوں نے یہ جشن منایا-الخطط اللمقریزی 490/1
نبی کے یوم پیدائیش کو یوم میلاد قرار دینا عیسایئوں کا وطیرہ ھے مروجہ عید میلادالنبی، عید میلاد عیسی کے مشابہ ھے اور بدعت سیہ ھے، جبکہ کفار کی مشابہت اور ان کی رسومات پر عمل کرنے سے منا کیا گیا ھے، صحابہ کرام کے زمانے بلکہ تینوں زمانوں میں اس کا ثبوت نہیں ملتا یہ بعد کی ایجاد ھے
احمد یار خان نعیمی صاحب فرماتے ھیں کہ "میلاد شریف تینوں زمانوں نہ کسی نے کیا بعد کی ایجاد ھے" جاءالحق 236/1
جناب غلام رسول سعیدی بریلوی صاحب یوں اعتراف حقیقت کرتے ھیں کہ "سلف صالحین یعنی صحابہ اور تابعین نے میلاد کی محافل منعقد نہیں کیں" شرح صحیح مسلم 179/3
جناب عبدالسمیع رامپوری بریلوی صاحب لکھتے ھیں کہ "یہ سامان فرحت و سرور اور وہ بھی ایک مخصوص مہنے ربیع الاول کے ساتھ اور اس میں خاص وھی بارھوں دن معین کرنا بعد میں ھوا ھے یعنی چھٹی صدی کے آخر میں" انوار ساطعہ 159
خود طاھر القادری صاحب اپنی کتاب "میلاد النبی" میں لکھتے ھیں کہ صحابہ 12 ربیع الاول کو میلاد نہیں مناتے تھے بلکہ غمگین رھتے تھے کیونکہ جب
ان کی زندگی میں 12 ربیع الاول کا دن آتا تو وصال کے غم میں پیدایئش کی خوشی دب جاتی
aur meri new thread lagayi hai usay padho approve ho jaye toh phr ...
 

faari

Super Star
Nov 13, 2009
6,380
4,321
713
Allama iQbal ki zameen
well main bhi jhagra nae kr rahi just baat kr rahi hoon main ne pehly hi bola tha mujhy is bahas mein ana hi nae chaloo ap ki eik baat ka jawab
de doon

Toh Dusri Ayat mien Allah nay Ambiya A.S Ko Ikhata karkay Charcha Kiya ? sahi toh is se kahan sabit hota hai Kay Hum bhi Sab ko ikhata karien aur charcha karien ? aise milad ki surat mein ?


eik taraf bolty ho k kahan likha hai hume dikhaooooo jb kuch hawaly dye tu maan kr bhi nae maan rahe jb sab nabiyoon ko ekhata kya tu sifaat biyaan ki tu kya agr hum milaad krwaty hein tu wo najaiz hai very gud going



agr esi koi baat ho jese k koi rashadat wafat paa jaye tu kya hum usi din mehfil nae krty parhty nae jashan se murad ye nae k band bajay bajaoooo nachooo , jashan eid milad un nabi se murad hai parhoooo chalooooo maan lya k is month un ki wafat bhi thi lkn agr esa tha bhi tu milaad mein gaane nae bajaye thy kind for your information quraan ,surah ,naat hi parhi jaati hai aur jaloos me nachty nae naat wagera party jaaty hein \

well choro ap nomi mujhy is pr aur koi baat nae krni sb ka apna point of view hai mera bhi apna mind hai ap ka bhi sab alag alag soch rakhty hein so best of luck
 

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
محبت ۔ کیسی ؟
شاید ہی کوئی ہموطن ایسا ہو جسے لیلٰی مجنوں ۔ شیریں فرہاد ۔ ہیر رانجھا ۔ سسی پُنوں ۔ سوہنی مہینوال وغیرہ کے قصے معلوم نہ ہوں ۔ مُختصر یہ کہ لیلٰی کی محبت میں قیس مجنوں [پاگل] ہو گیا ۔ شیریں سے محبت میں فرہاد کو پتھر کی چٹانوں کو کھود کر نہر بناتے ہوئے جان دے دی ۔ ہیر کی محبت میں شہزادہ یا نوابزادہ رانجھا بن گیا ۔ سسی کی محبت میں اُس تک پہنچنے کی کوشش میں پُنوں ریت کے طوفان میں گھِر کر ریت میں دفن ہو کر غائب ہو گیا ۔ سوہنی کی محبت میں ایک ریاست کا شہزادہ سوہنی کی بھینسیں چرانے لگا ۔
یہ تو اُس محبت کی داستانیں ہیں جو دیرپا نہیں ہوتی اور جن کا تعلق صرف انسان کے جسم اور اس فانی دنیا سے ہے ۔
آج عرب دنیا میں ربیع الاوّل 1434ھ کی 12 تاریخ ہے
nabi(s) ki wilaadat k taaluq se chund ek ikhtilafaat hain laikin mustanad riwayaat se pata chalta hai k nabi(s) ki wilaadat 9/rabi ul awwal ko Monday k din subah makkah tul mukarrama me hui.(natayej ul afhaam fee taqweem al-arab qabl al islam.page no.28/35,printed Beirut)aur wafaat 12/rabi ul awwal 11 hijri Monday k din chaasht ki shiddat k waqt hui aur us waqt nabi(s) ki umar(age) 63 yrs 4 days hochuki thi.inna lillahi wa inna ilaihi raajaoon.(sahih bukhari,chapter marz an nabi(s) wa chapter aakhir maa tukallim an nabi(s).jild 2 page no.638/641.)


۔ ہمارے ملک میں ہر طرف بڑھ چڑھ کر رحمت العالمین سیّدنا محمد صلی اللہ علیہ و سلّم سے محبت کے دعوے ہو رہے ہیں اور اس محبت کو ثابت کرنے کیلئے کہیں محفلِ میلاد منعقد ہو رہی ہے اور کہیں شاندار جلوس نکالنے کے اعلانات ہو رہے ہیں ۔ سب کے چہرے بشاس نظر آ رہے ہیں لیکن نجانے کیوں میں اندر ہی اندر گھُلتا جا رہا ہوں ۔ یہ کیسی محبت ہے کہ ہم دنیا کو دکھانے کیلئے تو جلسے اور جلوس کرتے ہیں لیکن جن سے محبت کا اس طرح سے اظہار کرتے ہیں نہ اُن کے کہے پر عمل کرتے ہیں اور نہ اُن کا طریقہ اپناتے ہیں ؟ ہم سوائے اپنے آپ کے کس کو دھوکہ دے رہے ہیں ؟ کیا یہ منافقت نہیں کہ ہم جو کچھ ظاہر کرتے ہیں ہمارا عمل اس سے مطابقت نہیں رکھتا ؟
إِنَّ اللَّہَ وَمَلَائِكَتَہُ يُصَلُّونَ عَلَی النَّبِيِّ يَا أَيُّھَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْہِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا [سورت 33 ۔ الاحزاب ۔ آیت 56]
اَللّٰھُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَّعَلٰی اٰلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّيْتَ عَلٰی اِبْرَاھِيْمَ وَعَلٰی اٰلِ اِبْرَاھِيْمَ اِنَّکَ حَمِيْدٌ مَجِيْدٌ. اَللّٰھُمَّ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ و َّعَلَی اٰلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکْتَ عَلَی اِبْرَاھِيْمَ وَعَلَی اٰلِ اِبْرَاھِيْمَ اِنَّکَ حَمِيْدٌ مَجِيْدٌ
تہوار کب اور کیسے شروع ہوا
میلادالنبی کسی بھی صورت میں منانے کی مثال سیّدنا محمد صلی اللہ علیہ و سلّم کی وفات کے بعد 4 صدیوں تک نہیں ملتی ۔ پانچویں اور مشہور عباسی خلیفہ ہارون الرشید 17 مارچ 763ء کو ایران میں تہران کے قریب ایک قصبے میں پیدا ہوئے اور 786ء سے 24 مارچ 809ء کو وفات تک مسند خلافت پر رہے ۔ ان کے دور میں خطاطی اور فنِ تعمیر کے ساتھ ساتھ مصوری اور بُت تراشی کو بھی فروغ حاصل ہوا ۔
آٹھویں صدی عیسوی کے آخر میں ان کی والدہ الخيزران بنت عطاء نے اُس مکان کو مسجد میں تبدیل کروایا جہاں سیّدنا محمد صلی اللہ علیہ و سلّم کی مبارک ولادت ہوئی تھی ۔ اس کے بعد میلادالنبی کو تہوار کے طور پر شیعہ حکمرانوں نے منانا شروع کیا لیکن عوام اس میں شامل نہ تھے ۔
میلادالنبی کو سرکاری تہوار کے طور پر گیارہویں صدی عیسوی میں مصر میں منایا گیا جہاں اُس دور میں شیعہ کے اسماعیلی فرقہ کے الفاطميون [جنوری 909ء تا 1171ء] حکمران تھے ۔ شروع شروع میں اس دن سرکاری اہلکاروں کو تحائف دیئے جاتے ۔ جانوروں کی قربانی اور ضیافتیں کی جاتیں ۔ شعر پڑھے جاتے اور مشعل بردار جلوس نکالا جاتا ۔ یہ سب کچھ دن کے وقت ہوتا تھا
اس کی تقلید *** نے پہلی بار بارہویں صدی عیسوی میں شام میں کی جب وہاں نورالدین حاکم تھا ۔
الأيوبيون جو بارہویں اور تیرہویں صدی عیسوی میں حکمران رہے نے یہ تقریبات سب جگہ بند کرا دیں لیکن کچھ لوگ اندرونِ خانہ یہ تہوار مناتے رہے ۔
سلطان صلاح الدین کی وفات کے بعد اُس کے برادرِ نسبتی مظفرالدین ابن زین الدین نے تیرہویں صدی میں عراق میں پھر اسے سرکاری تہوار بنا دیا ۔ یہ رسم آہستہ آہستہ پھیلتی رہی اور سلطنتِ عثمانیہ [1299ء تا 1923ء] کے دور میں ستارہویں صدی عیسوی تک مسلم دنیا کے بہت بڑے علاقہ تک پھیل گئی ۔ 1910ء میں سلطنت عثمانیہ نے اسے قومی تہوار قرار دے دیا
آج جو مسلمان بھائی اجتہاد کی باتیں کرتے ہیں اُنہیں کم از کم اتنا تو کرنا چاہیئے تاریخ کا مطالعہ کر کے مسلمانوں تک اصل دین اسلام پہنچائیں ۔ تاکہ قوم میلے ٹھیلوں کی بجائے دین اسلام پر درست طریقہ سے عمل کرے —
Yeh Sab Padhnay Kay Baad Ab Aaap Sab Se Aik Sawal
Asalam o alikum to all muslims
Kool Nomi bahi mujhy aap ki post es forum k rules k khilaf hay kyun k es main to quran or hadees se koi refrence nien diya gya....................
aor ye post approve ho chukii hay to phir es ko islam section main nien hona chahye.........
rule to sab k liye aik hain....

@Don @S_ChiragH @Abidi @Aunty_Nasreen @sherry2112 @nasirnoman @Tooba Khan @hoorain @Fahadd @Iceage-TM
 

kingnomi

Doctor
Super Star
Jan 7, 2009
12,873
10,849
1,313
Owsum , Superb , Very Nice :P
well main bhi jhagra nae kr rahi just baat kr rahi hoon main ne pehly hi bola tha mujhy is bahas mein ana hi nae chaloo ap ki eik baat ka jawab
de doon

Toh Dusri Ayat mien Allah nay Ambiya A.S Ko Ikhata karkay Charcha Kiya ? sahi toh is se kahan sabit hota hai Kay Hum bhi Sab ko ikhata karien aur charcha karien ? aise milad ki surat mein ?


eik taraf bolty ho k kahan likha hai hume dikhaooooo jb kuch hawaly dye tu maan kr bhi nae maan rahe jb sab nabiyoon ko ekhata kya tu sifaat biyaan ki tu kya agr hum milaad krwaty hein tu wo najaiz hai very gud going



agr esi koi baat ho jese k koi rashadat wafat paa jaye tu kya hum usi din mehfil nae krty parhty nae jashan se murad ye nae k band bajay bajaoooo nachooo , jashan eid milad un nabi se murad hai parhoooo chalooooo maan lya k is month un ki wafat bhi thi lkn agr esa tha bhi tu milaad mein gaane nae bajaye thy kind for your information quraan ,surah ,naat hi parhi jaati hai aur jaloos me nachty nae naat wagera party jaaty hein \

well choro ap nomi mujhy is pr aur koi baat nae krni sb ka apna point of view hai mera bhi apna mind hai ap ka bhi sab alag alag soch rakhty hein so best of luck

oho Faari koi mustand aur sahi daleel clear koi ho toh maanien na un ayats mein toh kuch bhi nhn jis se yeh thoda sa bhi sabit ho kay milaad manana jayez hai... .
aur rahi kay aap nay ambiya wali ayat batayi toh janab is mien yeh hukum toh nhn na kay rabi awal kay mahinay mien Allah nay tareef ki ambiya ko ikhata karkay ? ya yeh toh nhn kay 12 rabi awal ko hukum de diya kay Allah nay tareef ki ab sab musalamano ko karni hai agar aisa hota bhi toh sab se phele Sahaba toh kartay kiya aap loug sahaba se ziyada deen ko samjhnay walay hain ya Un se ziyada imaan walay hain ya un say ziyada quran ko samjnay walay hain ???

Rishtay dar kay fout honay per jo mehfilien kartay hain kounsi mehfilien hoti hain ?? Kiya Allah Kay Nabi S.A.W.W Aur Allah nay Teen Din Soug Ka Hukum nhn Diya Kisi Kay fout honay per ?? Kounsi Mehfilien karnay ka hukum hai ? Kiya Hum Loug Likhte hain Jashn-e-Mayyat ??
Agar aap kehti hain kay Rishte Dar kay fout honay per mehfilien hoti hain toh phr jashan ka word use kiun kartay hain Eid milad un nabi kay sath ?

Theek hai aap gaanay nhn bajatay ok sirf natien hi padhtay hain sawab ki khatir na ? toh is sawab kay karnay ka Huzoor S.A.W.W Aur Allah Nay kahan Hukum Diya Hai jo aap yeh Sawab ka kaam apni marzi se kar rahay hain ??

Faari Jo Last line tum nay use ki hai na Kay aap ka apna point of view hai mera apna hai toh yeh baat is ayat se mushabihat kar rahi hai Kay jab Huzoor S.A.W.W Nay Deen ki dawat di kisi ko toh un ho nay kaha tumhara apna deen mera apna deen .. Hope Aap is baat ko samjhnay ki koshish kariengi

Aur haq baat ko samjhne ki justajoo kariengi ... Deen Woh Hai Jo Allah Aur Huzoor S.A.W.W Nay Bataya Aur boht hi asaan tariqay se bataya hai sab clear hai lekin bas us ke liye Apna dimag kholna hoga Aur yeh baat khatam karni hogi kay Asli Deen Quran aur hadees ko samjhne mein hai na kay Sirf apnay Molviyon ki kitabon ko padhnay mein jo unho nay likh liya maan liya ..

Khair jazaka'Allah aap nay time diya Allah hafiz ..
 
  • Like
Reactions: Star24
Status
Not open for further replies.
Top