kia Nimaaz Soorah-e-Fateha k beghair Poori Hojati hay?

  • Work-from-home
Oct 18, 2009
18,710
9,640
1,313
LoCk Me In YoUr HeArT
Asalamoalaikum wrwb...

mera sawal yeh hay k ...

jab Imam jamaat k liye Allah ho Akber kehta hay.... or pehli rakaat matlb raku per jata hay.. koi nimazi agr rakoo k doraan shamil ho jata hay to kia vo rakaat haasil ker leta hay....??

thora Sura'a Fateh ko biyaan ker doon...

Yeh Quran Majeed ki sab say pehli soorat hay.. jis ki ahaadees may bari fazeelat i hay.. Fateha k maani Aghaaz o ibteda k hayn...
is liye isko
الفا تحه yeni فا تحه الكتاب kaha jata hay...

is k or bhi muta'adid naam ahadees say sabit hayn.. maslan...

السبع المثاني - القران العظيم - الشفاء - الرقيه - وغير ها من السماء

is ka aik ahm naam
الصلوة k bhi hayn.. jesa k hadees qudsi mayn hay..

Allah Ta'ala nay fermaya..."
قسمت الصلاة بيني و بين عبدي "" (alhadees Sahi Muslim - Kitab Alsalah)

Tarjuma'' many nay Salah (nimaz) ko apnay or apnay banday k dermiyan takseem ker dia hay.."

Murad Sor'a Fateha jis ka nisf hisa Allah ki hamdo sana or uski rehmat o rabobiyat or adal o badshahat k biyan may hay or nisf hisa may dua o munajaat hay jo banda Allah ta'ala ki bargah may kerta hay...

is hadees may sorah Fateha ko "Nimaz" say tabeer kia gia hay.. jis say yeh saaf maloom hota hay k nimaz may is ka prhna bahot zaruri hay..

chunacha Aap S.A.W k irshaad may iski khoob vazahat ki gai hy..
fermaya..""
لا صلاة لمن لم يقرا بفاتحة الكتاب "" (sahi bukhari o sahi muslim)

jis k tarjma yeh "" us shakhs ki nimaaz nahi jis nay sorah-e-Fateha nahi parhi""

is hadees may (mun) ka lafz aam hay jo har nimaazi ko shamil hay..

munfarid ho yah imaam. ya imam k peechay muktadi .. sari nimazz ho ya jehri... farz nimaaz ho ya nafl..
her nimaazi k liye sorah-e-fateha parhna zaruri hay...


sawal yeh k jb koi rakoo may imaam k peechay ba jamaat koi admi milta hay to kia uski rakaat aik pori hojati hay.. agr cha us nay Soorah-e-Fateha to nahi parhi... ?


JazakaAllah
 

ShahzadFaiz

TM Star
Jul 25, 2010
1,319
324
783
45
Multan, PK
baht acha swaal hai apka. mai aalim tu nai mgr ahadees k mutabiq,

لا صلاة لمن لم يقرا بفاتحة الكتاب

or aese hi rakaat b nimaz ka hissa hai.
mai is hadess ko mad-e-nazar rakhte hoe. rakaat par leta hon..

Wallah o ALLAM


JAzaak ALLAH KHair
 
  • Like
Reactions: Tariq Saeed

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
Asalamoalaikum wrwb...

mera sawal yeh hay k ...

jab Imam jamaat k liye Allah ho Akber kehta hay.... or pehli rakaat matlb raku per jata hay.. koi nimazi agr rakoo k doraan shamil ho jata hay to kia vo rakaat haasil ker leta hay....??


sawal yeh k jb koi rakoo may imaam k peechay ba jamaat koi admi milta hay to kia uski rakaat aik pori hojati hay.. agr cha us nay Soorah-e-Fateha to nahi parhi... ?


Wa Alaykum Assalam Wrwb :)
masha Allah bohot hi acha sawal pucha hai apne janab

sure fateha ki ahmiat aur fazilat to apne khud bayan kardi aur sath hi iska namaz me padhna kitna ahem hai chahe wo sirri ho ya zehri ye bhi apne hi bata diya aur apke sawal ka jawab bhi khud isme hi hai mazeed ham iski fazilat aur padhne na padhne par kuch nahi kahenge ye to wazeh hai

ab baar ye k kya muqtadi agar ruku paye aur usne sure fateha nahi padhi to wo rakat phir lautayega ?

isme olama ka ikhtelaf hai aur dono apni taraf se dalail dete hain un par zara nazar dalte hain

wo loog jo kehte hain k jisne ruku pa liya usne rakat pali usko phir se lautane ki zaroorat nahi is par wo ye hadees pehs karte hain jisme abu bakar r.a daudte huye aate hain aur ruku me mil jate hain jab namaz khatam hoti hai to Allah k Rasul sallellahu alayhiwasallam kehte hain Allah tere shauq ko aur badhaye lekin ainda aise na karna

yahan olama jo ruku ki rakat hone k qail hain kehte hain k agar rakat na milti to abu bakar ko phir se rakat dohrane ko kehte lekin aise nahi kaha isliye ye rakat miljati hai

ab dekhte hain wo loog jo kehte hain k ruku k milne se rakat nahi milti lautani padhti hai
unke paas bohot si daleelen hain jisme apne hi jo bukhari aur muslim ki hadees pesh ki k sure fateha jisne nahi padhi uski namaz hi nahi wo kehte hain rakat k mukammal hone k liye sure fateha padhna lazmi hai

aur abu bakar wali hadees me wo kehte hain k Allah k Rasul sallellahu alayhiwasallam ne kaha k Allah tere shauq ko badhaye lekin ainda aise na karna yane abhi hogaya lekin ainda karoge to phir se lautani padegi iska yehi maina hua islye jab abu bakar ko tambeeh mili k ainda aisa na karna to ham kya hain

aur jahan tak hamari tehqeeq hai to hame jo behtar laga k ehtiatan agar ham rakat lautaden to zyada behtar hai aur bohot se qawi dalail bhi iski taraf hain

yane ruku milne ki surat me bhi hame wo rakat lautani hai

bohot se loog issi wajhe se jab imam ruku me ho to daud te huye aate hain aur kisi ko mila ya na mila koi rakat nahi lautata aur namaz me etmenaan se padhne ko kaha gaya hai

to janab behtar hai k ham rakat phir se padhen wallahu aalam

Allah hame deen ko samajh kar us par amal karne ki taufeeq de Aameen

mazeed mukammal namaz ke tareeqe k liye is par nazar dalen :)
http://www.tafrehmela.com/namaz/136371-mukammal-namaz-ahadees-ki-roshni-me.html
 
Oct 18, 2009
18,710
9,640
1,313
LoCk Me In YoUr HeArT
bahot Shukriya Nasir brother.....

but aik baat samjh nahi i... k yahan SA may takreeban sab log jb raku may nimaz k sath miltay hayn to vo rakaat nahi lautatay hayn..... :s

khair JazakaAllah :)
Allah Hamay deen per chalnay ki taufeeq ata fermaiye..... kuch r b sawalat hay inshaAllah vo b post kronga ta k dosro ko bhi faeda haasil ho
 
  • Like
Reactions: Atif-adi

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
bahot Shukriya Nasir brother.....

but aik baat samjh nahi i... k yahan SA may takreeban sab log jb raku may nimaz k sath miltay hayn to vo rakaat nahi lautatay hayn..... :s

khair JazakaAllah :)
Allah Hamay deen per chalnay ki taufeeq ata fermaiye..... kuch r b sawalat hay inshaAllah vo b post kronga ta k dosro ko bhi faeda haasil ho

Allahi barik feek :)

haan bro hamne bhi dekha hai bohot se loog nahi lautate
wo loog us daleel ko lete hain

khair Allah hame deen ki sahi samajh aata farmaye Aameen
haan zaroor aap aise sawal pucha karen taake dusre loog bhi isse mustafeed hon :)
 
  • Like
Reactions: Tariq Saeed

New Wolf

TM Star
Jul 17, 2010
9,253
3,441
113
abu bakar r.a daudte huye aate hain aur ruku me mil jate hain jab namaz khatam hoti hai to Allah k Rasul sallellahu alayhiwasallam kehte hain Allah tere shauq ko aur badhaye lekin ainda aise na karna

but yaha to ap s.a.w.w ne theek hi to kaha ..
wese b nmaz k liye door kr ana theek nhi ..
 
  • Like
Reactions: Tariq Saeed

New Wolf

TM Star
Jul 17, 2010
9,253
3,441
113
nice tariq bhai...but farz namaz ki jo rakat wo b bajamaat nikl rhi he kya usy chor diya jaaye..
iske baarey me b koi kuch btaaye yaha..
jo b he but me to rakaat ko nhi chor skta..jo nkal rhi he usy to pkr ln..
 
  • Like
Reactions: Tariq Saeed

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
nice tariq bhai...but farz namaz ki jo rakat wo b bajamaat nikl rhi he kya usy chor diya jaaye..
iske baarey me b koi kuch btaaye yaha..
jo b he but me to rakaat ko nhi chor skta..jo nkal rhi he usy to pkr ln..
ap masjid me jab bhi dakhil hon aur imam ko jis halat me bhi payen apko ussi halat me milna hai
lekin upar sawal ye tha k ruku milne par jabke sure fateha nahi padhi hai to kya rakat lautani hai

lekin aisa nahi k ap masjid me hon aur imam sajde me hon to aap intezar karen k imam uth jaye ye galat hai balke hadees me hai k aap imam ko jis halat me pao mil jao haan lekin itmenaan se

umeed hai wazeh hogaya hoga insha Allah
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
but mjhe to itna pta he k agr imaam k ruku se uthne se pehle pehle aap mil jaate ho to ap ne rakat pa li..

aksar aimma ka yahi kahna hai ke ruku agar mil jaye to rakat mil jaati hai lekin Imaam Bukhari waghairah ka kahna hai ke agar suarah fateha na mile to rakat nahi hoti hai

ye Imam Bukhari rehmatullahi alay ne apni kitab جزء القراءة خلف الامام me iske upar tafseel se likhe hain ussi me unhone apna fatwa ahadees k sath diye hain

likhte hain jo shaks surah fatheha nahi padha uski koi namaaz nahi is jaisi hadeeson se aur kuch sahaabae kiraam ke fatwon se unhon ne istidlaal kiya hai

Abu hurairah raziyallaho anho ka kahna hai ke rakat nahi hogi yahan tak ke imaam ko khade hue na paale

aur hazrat Ayesha raziyallaho anha ka kahna hai ke tum me se koi shaks ruku na kare yahan tak ke surah fathiha padhle

ye fatwa khud unki apni kitaab جزء القراءة خلف الامام
 

New Wolf

TM Star
Jul 17, 2010
9,253
3,441
113



aksar aimma ka yahi kahna hai ke ruku agar mil jaye to rakat mil jaati hai lekin Imaam Bukhari waghairah ka kahna hai ke agar suarah fateha na mile to rakat nahi hoti hai

ye Imam Bukhari rehmatullahi alay ne apni kitab جزء القراءة خلف الامام me iske upar tafseel se likhe hain ussi me unhone apna fatwa ahadees k sath diye hain

likhte hain jo shaks surah fatheha nahi padha uski koi namaaz nahi is jaisi hadeeson se aur kuch sahaabae kiraam ke fatwon se unhon ne istidlaal kiya hai

Abu hurairah raziyallaho anho ka kahna hai ke rakat nahi hogi yahan tak ke imaam ko khade hue na paale

aur hazrat Ayesha raziyallaho anha ka kahna hai ke tum me se koi shaks ruku na kare yahan tak ke surah fathiha padhle

ye fatwa khud unki apni kitaab جزء القراءة خلف الامام
but ye hukm agr hoga b to asar or zohr ka hoga bhai..q k fajr ..maghrib or isha ki fatiha to imaam prhta he hum nhi..
or boht si shih hadees mene b read ki hn k ruku me shamil ho jaaney se imaam k saath aap ki nmaaz poori ho jaati he..
 
  • Like
Reactions: Tariq Saeed

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313

but ye hukm agr hoga b to asar or zohr ka hoga bhai..q k fajr ..maghrib or isha ki fatiha to imaam prhta he hum nhi..
or boht si shih hadees mene b read ki hn k ruku me shamil ho jaaney se imaam k saath aap ki nmaaz poori ho jaati he..

haan bro hamne kaha na k isme ekhtelaf hai kuch olama is par muttafiq hai aur kuch nahi
aur dono apne dalail pesh karte hain ab hame jo maqool lage wo apnana chahiye ulajhna nahi chahiye

Allah hame deen ki sahi samajh aata farmaye Aameen
 

New Wolf

TM Star
Jul 17, 2010
9,253
3,441
113



haan bro hamne kaha na k isme ekhtelaf hai kuch olama is par muttafiq hai aur kuch nahi
aur dono apne dalail pesh karte hain ab hame jo maqool lage wo apnana chahiye ulajhna nahi chahiye

Allah hame deen ki sahi samajh aata farmaye Aameen
aameeen bhai...
 

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
9,085
8,117
1,313
Peshawar



Wa Alaykum Assalam Wrwb :)
masha Allah bohot hi acha sawal pucha hai apne janab

sure fateha ki ahmiat aur fazilat to apne khud bayan kardi aur sath hi iska namaz me padhna kitna ahem hai chahe wo sirri ho ya zehri ye bhi apne hi bata diya aur apke sawal ka jawab bhi khud isme hi hai mazeed ham iski fazilat aur padhne na padhne par kuch nahi kahenge ye to wazeh hai

ab baar ye k kya muqtadi agar ruku paye aur usne sure fateha nahi padhi to wo rakat phir lautayega ?

isme olama ka ikhtelaf hai aur dono apni taraf se dalail dete hain un par zara nazar dalte hain

wo loog jo kehte hain k jisne ruku pa liya usne rakat pali usko phir se lautane ki zaroorat nahi is par wo ye hadees pehs karte hain jisme abu bakar r.a daudte huye aate hain aur ruku me mil jate hain jab namaz khatam hoti hai to Allah k Rasul sallellahu alayhiwasallam kehte hain Allah tere shauq ko aur badhaye lekin ainda aise na karna

yahan olama jo ruku ki rakat hone k qail hain kehte hain k agar rakat na milti to abu bakar ko phir se rakat dohrane ko kehte lekin aise nahi kaha isliye ye rakat miljati hai

ab dekhte hain wo loog jo kehte hain k ruku k milne se rakat nahi milti lautani padhti hai
unke paas bohot si daleelen hain jisme apne hi jo bukhari aur muslim ki hadees pesh ki k sure fateha jisne nahi padhi uski namaz hi nahi wo kehte hain rakat k mukammal hone k liye sure fateha padhna lazmi hai

aur abu bakar wali hadees me wo kehte hain k Allah k Rasul sallellahu alayhiwasallam ne kaha k Allah tere shauq ko badhaye lekin ainda aise na karna yane abhi hogaya lekin ainda karoge to phir se lautani padegi iska yehi maina hua islye jab abu bakar ko tambeeh mili k ainda aisa na karna to ham kya hain

aur jahan tak hamari tehqeeq hai to hame jo behtar laga k ehtiatan agar ham rakat lautaden to zyada behtar hai aur bohot se qawi dalail bhi iski taraf hain

yane ruku milne ki surat me bhi hame wo rakat lautani hai

bohot se loog issi wajhe se jab imam ruku me ho to daud te huye aate hain aur kisi ko mila ya na mila koi rakat nahi lautata aur namaz me etmenaan se padhne ko kaha gaya hai

to janab behtar hai k ham rakat phir se padhen wallahu aalam

Allah hame deen ko samajh kar us par amal karne ki taufeeq de Aameen

mazeed mukammal namaz ke tareeqe k liye is par nazar dalen :)
http://www.tafrehmela.com/namaz/136371-mukammal-namaz-ahadees-ki-roshni-me.html
Suma Ameen
JazakAllah khair...
 

ShahzadFaiz

TM Star
Jul 25, 2010
1,319
324
783
45
Multan, PK
abu bakar r.a daudte huye aate hain aur ruku me mil jate hain jab namaz khatam hoti hai to Allah k Rasul sallellahu alayhiwasallam kehte hain Allah tere shauq ko aur badhaye lekin ainda aise na karna

but yaha to ap s.a.w.w ne theek hi to kaha ..
wese b nmaz k liye door kr ana theek nhi ..

Asslam alkekm!
apse 1 request hai k AP ye hamesha k lye zehn mai fit kr lai k Prophit Muhammad(PBUH) hamesh SACH, HAQ baat hi krte hai. musalmnan hone k naate hame aese alfaz

but yaha to ap s.a.w.w ne theek hi to kaha ..
wese b nmaz k liye door kr ana theek nhi ..


ada krna tu door sochne b nai chahye..

ALLAH hame deen ko samjne ki tofique de. or gumrahyo se bachne ki tofique de jo ham anjaane mai kr jaate hain.

baat achi ho tu dua mai yaad rakheyga, wrna meri islah zror kejyega....
 

ENCOUNTER-007

Newbie
Feb 10, 2011
516
834
0
Medan e Jihad
Asalamoalaikum wrwb...

mera sawal yeh hay k ...

fermaya..""
لا صلاة لمن لم يقرا بفاتحة الكتاب "" (sahi bukhari o sahi muslim)

jis k tarjma yeh "" us shakhs ki nimaaz nahi jis nay sorah-e-Fateha nahi parhi""

وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
طارق بھائی آپ نے مجھے میسیج کیا تھا کہ میں اس مسئلے پر روشنی ڈالوں، یقننا انھرے میں انسان کو اپنی منزل کے لئے روشنی ہی کو سہارا بنانا پڑتا ہے۔ کسی کے لئے چراغ کی روشنی ہی کافی ہوتی ہے اپنی منزل کی تلاش میں ، کسی کو زیادہ روشنی کی ضرورت محسوس ہوتی ہے اگر راستہ مشکل ہو اور اگر راستہ بہت خطرناک ہو تو مسافر پھر سبح کے سورج کا انتظار کرتا ہے۔ یہ ایک مثال ہے اور یہ مہمل نہیں ہے بلکہ میرے موقف کی ترجمان ہے۔
یہ صرف ایک سوال نہیں ہے بلکہ اس میں ایک اعتراض بھی ہے اوراس میں دوقسم کا اختلاف بھی، ایک فروعی اختلاف اور دوسرا نظریاتی اختلاف
طارق بھائی انتہائی معذرت کیونکہ مجھے تھوڑا لیکچر دینا پڑے گا یہ میری مجبوری ہے ، کوئی کتاب بغیر مقدمہ مارکیٹ میں نہیں آتی مقدمہ کتاب کا نچوڑ ہوتا ہے جو ایک لیکچر پر مبنیٰ ہوتا ہے۔ چند ضروری باتیں عرض کرنا چاہوں گا۔
الف: اختلاف کی دوصورتیں ہیں ایک اختلاف خالص علمی ہے اور دوسرا اختلاف شرک و بدعات یا رسومات کا ہے۔
اول تو عامی حضرات کو آپس میں اختلاف پر بحث کی اجازت ہی نہیں ہے لیکن اگر شرک و بدعات جیسے مسائل فورم وغیرہ پر آئے تو حکمت و بصیرت سے اس پر بات کی جائے اتنی گنجائش ہم نے خود بنالی ہے تاکہ شرک وبدعات کی روک تھام ہوسکے۔ شرک و بدعات کا اختلاف فقہائے کرام ی امحدثین کرام کے ادوار کا مسلہ نہیں ہے بلکہ یہ سب آخری چند زمانوں کی پیداوار ہے لہذا اس میں علمی اختلاف کا کوئی تعلق نہیں ہے صرف عشق اور محبت کے دعوی کا تعلق ہے مثلا میں انگوٹھے چومتا ہوں یہ نبی ﷺ سے محبت کا اظہار ہے، کوئی کہے میں بارہ ربع الاول کو چراغاں کرتا ہوں یہ نبی ﷺ سے عشق کی نشانی ہے وغیرہ تو اس پر بحث ممکن ہے کیونکہ ان مسائل مین قرآن و سنت کے دلائل میں کوئی علمی اختلاف نہیں ہے۔
جبکہ وہ علمی مسائل جو صحابہ کرام کے دور سے ، یا فقہائے امت کے دور سے ، یا محدثین کرام کے ادوار سے چلے آرہے ہین اور ان مسائل میں دوطرفہ اصول موجود ہیں اور ان مسائل مین امت کا اجماع بھی موجود ہے تو ایسے مسائل میں علماء کرام کو اجازت نہیں کہ وہ بحث کریں تو ہمیں کس نے اجازت دے دی کہ ہم ایسے فورم پر ان مسائل پر ان علمی مسائل پر بحث شروع کردیں۔ کیا ہمارا علم ان فقہائے کرام یا محدثین کرام سے زیادہ ہو گیا ہے یا ہم پر کوئی خاص علم نازل ہورہاہے کہ ہم ان مسائل کو حل کرنے بیٹھ جائیں۔ جب ان مسائل میں بڑے بڑے فقہائے امت اور محدثیں کا اختلاف رہا ہے اور وہ اس اصول پر اجماع کرچکے ہیں کہ اجتہادی مسائل میں جو جس کی تحقیق پر عمل کررہا ہے وہ درست ہے تو ہم ان مسائل کو چھیڑ کر کونسی خدمت سر انجام دینے کی کوشش کررہے ہیں۔

ب:عام طور پر ہمیں نطر آتا ہے کہ ایک طرف قرآن کی کوئی آیت ہے اور دوسری طرف اس کے خلاف کوئی حدیث ہے لہذا ہمارا ذہن یہ سوچتا ہے کہ یہاں ان کے درمیان کوئی تعارض ، ٹکراو والی صورت ہے، یہ بات اچھی طرح سمجھ لینی چاہئے کہ رسول اللہ ﷺ کے ارشادات قرآن ہی کی تشریح اور تفسیر ہے لہذا یہاں قرآن و حدیث مین کسی جگہ تعارض کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا ، اگر ایسا ہمیں محسوس ہوتا ہے تو یہ ہمارا ناقص علم ہے اس کو سمجھنے کی ضرورت ہے، لہذا سوال میں جس حدیث پاک ﷺ کا حوالہ دیا ہے وہ حدیث بالکل صحیح اور متفق علیہ ہے۔
ایک فریق شافیعہ نے اسی سے دلیل پکڑی ہے اور دوسری طرف قرآن کی ایک واضح آیت اور احادیث موجود ہیں حنفیہ نے اسی سے دلیل پکڑی ہے۔یہاں جو اختلاف ہوا ہے وہ تعارض پر نہیں ہوا ہے بلکہ تحقیق پر ہوا ہے۔ اور تحقیق کے مطابق دونوں اپنی اپنی تحقیق کے مطابق حق پر ہے اور دونوں کی نمازیں درست ہیں، نہ شافیعہ نے کبھی اختلاف کیا کہ حنفیعہ کی نماز نہیں ہوتی اور نہ حنفیعہ نے کہا کہ شافعیہ کی نماز نہیں ہوتی بلکہ علماء امت اور صلف صالحین کا اسی تحقیق پر اجماع چلا آرہا ہے۔ اور دونوں اپنی اپنی تحقیق پر درست ہیں
ج: فروعی اختلاف اور نظریاتی اختلاف میں فرق ہے ، فروعی اختلاف مین دونوں فریق قرآن و سنت کے مسلمہ اصول پر ہی قائم ہوتے ہیں لیکن اجتہادی مسائل میں ان کی اپنی اپنی تحقیق پر اختلاف ہوا ہے۔لہذا آئمہ اربعہ میں جو بھی اختلاف ہوا ہے وہ اجتہادی مسائل کی تحقیق میں ہوا ہے کبھی نظریاتی اختلاف نہیں ہوا ، جب کہ نظریاتی اختلاف کسی نص کے انکار یا اس کے خلاف نظریہ پر ہوتا ہے۔ جو سراسر فساد ہے۔
لہذا آپ تیرہ سو سالہ اسلامی تاریخ دیکھ لیجئے ان مسائل پر صرف فروعی اختلاف رہا ہے لیکن چودہویں صدی میں چند مفکرین پیدا ہوئے جنہوں نے سلف صالحین کے اجماع کو چھوڑ کر ان مسائل مین نظریاتی اختلافات پیدا کردئے، اور پوری جرات سے فتوی دینے لگے کہ حنفعیہ کی نماز نہیں ہوتی لہذا پس پردہ انہوں نے اتنا بڑا دعوی کردیا کہ تیرہ سو سال تک جنہوں نے نمازیں پڑھی وہ سب باطل ہوئی۔ انا للہ وانا الیہ راجعون
بعد مین ان مفکرین نے اپنے اس قول سے رجوع کرلیا کہ ہمارا اختلاف وہی ہے جو چلا آرہا ہے لہذا ہم یہ نہیں کہتے کہ حنفیہ کہ نمازیں نہیں ہوئی ہم یہ دعوی کیسے کرسکتے ہیں جس پر سلف صالحین کا اجماع چلا آرہا ہو ،
بہر حال یہ مسلہ تو حل ہو گیا جب فقہائے کرام اور محدثین کا ایسا نظریاتی اختلاف نہیں تھا تو کسی کو حق نہیں پہنچتا کہ وہ ایسا نظریاتی اختلاف کرے،
لیکن آج کل دوبارہ سے ایک نوجوان طبقہ ایسے مسائل مین نظریاتی اختلاف کو ہوا دے رہا ہے اور اب مسلسل اس میں شدت پیدا ہوتی جارہی ہے۔ اللہ ہمارے ایمان کی حفاظت فرمائے۔

د:میں واضح کرچکا ہوں کہ یہ خالص علمی اختلاف ہے اور ایسے علمی مسائل میں مجھ جیسے عامی دوست جب بحث و مباحثہ شروع کردینگے تو لازمی فتنہ کا اندیشہ ہے۔ بعض اوقات بحث میں اتنی شدت آجاتی ہے کہ سمجھی نا سمجھی میں انسان قرآنی آیت کا یا پیغمبر اسلام ﷺ کی احادیث کر انکار کر بیٹھتا ہے اور نازیبا الفاظ بھی استعمال کرجاتا ہے ، لہذا کسی طور پر علمی مسائل میں بحث و مباحثہ کی اجزت نہیں دی جاسکتی۔
آخر میں بڑے ادب سے عرض کررہا ہوں ہمیں ایسے مسائل میں الجھنے کے بجائے امت اس وقت بنیادی ارکان ، احکام سے غافل ہے انہیں صراط مستقیم پر لانے کی محنت ہونی چاہئے، اگر ہم نے ان مسائل پر اختلاف کربھی لیا یا بحث و مباحثہ ہوبھی گیا تو کیا یہ مسائل حل ہوجائیں گے؟
سوائے وقت کے ضیاع اور ایمان کے خطرے کے اور کچھ حاصل نہیں ہوگا۔
ان موضوعات پر بڑی بڑی کتابیں لکھی گئی ہیں، لہذا ایسے موضوعات ختم ہونے والے نہین بلکہ ہمیں کوشش کرنی چاہئے کہ جو نماز نہیں پڑھتا اسے مسجد کی راہ دکھائیں، جو نماز پڑھ رہا ہے اس کی نماز ہوئی نہ ہوئی وہ معاملہ اللہ کے سپرد ہے ہمیں بے نمازیوں کی فکر کرنی چاہئے جو کھلے طور اللہ کو ناراض کرکے جہنم خرید رہے ہیں۔
اللہ تعالی ہمیں سمجھ، علم، حکمت و بصیرت عطا فرمائے۔ اور صراط مستقیم پر چلائے۔
نوٹ: جیسا کہ میں نے کہا کتابیں دونوں فریقین نے لکھی ہیں لیکن کوئی ان مسائل میں اعتدال کے ساتھ مطالعہ کرنا چاہے تو انہیں میں مشورہ دوں گا کہ وہ شہید اسلام مولانا محمد یوسف لدھیانوی صاحب کی کتاب اختلاف امت صراط مستقیم لا مطالعہ کرے
مولانا صاحب نے مسلک سے ہت کر عام فہم اور حکمت وبصیرت سے ان مسائل پر بات کی ہے
اللہ تعالی ہمیں عمل کی توفیق عطا فرمائے

 
Oct 18, 2009
18,710
9,640
1,313
LoCk Me In YoUr HeArT
ان موضوعات پر بڑی بڑی کتابیں لکھی گئی ہیں، لہذا ایسے موضوعات ختم ہونے والے نہین بلکہ ہمیں کوشش کرنی چاہئے کہ جو نماز نہیں پڑھتا اسے مسجد کی راہ دکھائیں، جو نماز پڑھ رہا ہے اس کی نماز ہوئی نہ ہوئی وہ معاملہ اللہ کے سپرد ہے ہمیں بے نمازیوں کی فکر کرنی چاہئے جو کھلے طور اللہ کو ناراض کرکے جہنم خرید رہے ہیں۔
اللہ تعالی ہمیں سمجھ، علم، حکمت و بصیرت عطا فرمائے۔ اور صراط مستقیم پر چلائے۔
Ameen... JazakaAllah khair... Rehan bro
 

debator

Regular Member
Mar 20, 2011
103
80
728
UAE
Jazakh Allah

Rehan bhia do you have PDF version of اختلاف امت صراط مستقیم

i have hard copy but unfortunately i left in Pakistan.
 
  • Like
Reactions: mirza37
Top