*** Islamic QUIZ ***

  • Work-from-home

nasirnoman

Active Member
Apr 30, 2008
380
574
1,193
kisi k paas hai iska jawab :)
اس مسئلہ میں کئی ایک اقوال ہیں ۔

ان اقوال میں سے شیخ الاسلام ابن تیمیہ رحمہ اللہ کا مندرجہ ذیل قول ہے کہ :
( نبی وہ ہے جسے اللہ تعالی نبی بنا کر مبعوث کرے اور وہ اس کی خبریں دے جو کہ اسے اللہ تعالی نے دی ہوں اور اگر اسی کے ساتھ اسے ان لوگوں کی طرف بھیجا جائے جو کہ اللہ تعالی کے احکام کی مخالفت کرتے ہوں تا کہ وہ اللہ تعالی کا پیغام اور رسالت ان لوگوں کو پہنچآئے تو وہ رسول ہے اور اگر وہ پہلی شریعت پر عمل کرے اور اسے کسی کی طرف بھی رسالت دے کر نہ بھیجا گیا ہو تو وہ نبی ہے رسول نہیں) النبوات صفحہ نمبر (255)

اور مفتی محمد شفیع رحمتہ اللہ علیہ فرماتے ہیں
احقر کے نزدیک جو محقق ہوئی وہ یہ ہے کہ ان دونوں کے مفہوم میں نسبت عموم وخصوص من وجہٍ کی ہے رسول وہ ہے جو مخاطبین کو شریعت جدیدہ پہنچائے خواہ وہ شریعت خود اس رسول کے اعتبار سے بھی جدید ہو جیسے تورات وغیرہ یا صرف ان کی امت کے اعتبار سے جدید ہو جیسے اسماعیل علیہ السلام کی شریعت وہ دراصل حضرت ابراہیم علیہ السلام کی قدیم شریعت ہی تھی لیکن قوم جرہم جن کی طرف ان کو مبعوث فرمایا تھا ان کو اس شریعت کا علم پہلے سے نہ تھا، حضرت اسماعیل علیہ السلام ہی کے ذریعہ ہوا۔ اور نبی وہ ہے جو صاحب وحی ہو خواہ شریعت جدید کی تبلیغ کرے یا شریعت قدیمہ کی جیسے اکثر انبیائے بنی اسرائیل شریعت موسویہ کی تبلیغ کرتے تھے۔ (معارف القرآن، ج6 ص 42)

واللہ و اعلم بالصواب
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
اس مسئلہ میں کئی ایک اقوال ہیں ۔


ان اقوال میں سے شیخ الاسلام ابن تیمیہ رحمہ اللہ کا مندرجہ ذیل قول ہے کہ :
( نبی وہ ہے جسے اللہ تعالی نبی بنا کر مبعوث کرے اور وہ اس کی خبریں دے جو کہ اسے اللہ تعالی نے دی ہوں اور اگر اسی کے ساتھ اسے ان لوگوں کی طرف بھیجا جائے جو کہ اللہ تعالی کے احکام کی مخالفت کرتے ہوں تا کہ وہ اللہ تعالی کا پیغام اور رسالت ان لوگوں کو پہنچآئے تو وہ رسول ہے اور اگر وہ پہلی شریعت پر عمل کرے اور اسے کسی کی طرف بھی رسالت دے کر نہ بھیجا گیا ہو تو وہ نبی ہے رسول نہیں) النبوات صفحہ نمبر (255)

اور مفتی محمد شفیع رحمتہ اللہ علیہ فرماتے ہیں
احقر کے نزدیک جو محقق ہوئی وہ یہ ہے کہ ان دونوں کے مفہوم میں نسبت عموم وخصوص من وجہٍ کی ہے رسول وہ ہے جو مخاطبین کو شریعت جدیدہ پہنچائے خواہ وہ شریعت خود اس رسول کے اعتبار سے بھی جدید ہو جیسے تورات وغیرہ یا صرف ان کی امت کے اعتبار سے جدید ہو جیسے اسماعیل علیہ السلام کی شریعت وہ دراصل حضرت ابراہیم علیہ السلام کی قدیم شریعت ہی تھی لیکن قوم جرہم جن کی طرف ان کو مبعوث فرمایا تھا ان کو اس شریعت کا علم پہلے سے نہ تھا، حضرت اسماعیل علیہ السلام ہی کے ذریعہ ہوا۔ اور نبی وہ ہے جو صاحب وحی ہو خواہ شریعت جدید کی تبلیغ کرے یا شریعت قدیمہ کی جیسے اکثر انبیائے بنی اسرائیل شریعت موسویہ کی تبلیغ کرتے تھے۔ (معارف القرآن، ج6 ص 42)


واللہ و اعلم بالصواب
masha Allah

bohot achi koshish ki hai apne is ko samjhane ki mazeed ham isme thori roshni dalna chahenge

nabi aur rasul me fark hai aur iski daleel

nabi wo hai jisko shareeat ki wahi ki jati hai lekin tableeg ka hukum nahi diya jata, usi tarah nabi wo hai jo pahle ki shareeat ke saath bheja gaya ho...kahte hain ke har rasool nabi hai aur har nabi rasool nahi..aur sabse pehle rasul noah A.S ko kehte hain...

iski daleel hadees main hai :
6197 ، 6975 ، 7002 ، 7078 ، وانظر البخاري 3182 ] [ ش أخرجه مسلم في الإيمان باب أدنى أهل الجنة منزلة فيها رقم 193
ye hadees bukhari aur muslim ki hai

jab loug maidane mahshar main pareshaan hokar aadam alaihissalam ke paas jaaenge aur kahenge ke allah taala ne aapko apne haath se paida kiya aur farishton ne aapkeliye sajda kiya isliye aap apne rab ke paas sifaarish kijiye ke hamain is pareshani se najaat mil jaee to wo apne gunaah ko yaad karenge aur kahenge ke nooh alaihisssalam ke paas jaao jo allah ke sab se pahle rasool hain ....

noah A.S ko tableegh ka hukum diya gaya tha...aadam nabi hai lekin unhain tableeg ka hukum nahi diya gaya tha kyunke us waqt sab musalman the

nooh ko jis zamane main bheja gaya us zamane shirk orooj par tha

wallahu aalam

Allah hame deen ki sahi samajh aata farmaye Aameen
 

سرفروش

Senior Member
Sep 18, 2009
655
851
93
Karachi
یقینا نبی اور رسول میں عموم اور خصوص کا فرق ہے
اور ہر نبی کو اپنی امت کی تعلیم و تربیت کے لئے بھیجا گیا ہے اور ہر نبی نے اپنی قوم کو دعوت توحید دی ہے اور تمام انبیاء علیہ السلام کی دعوت مشترک رہی ہیں
میں نے ایک جگہ کسی کتاب میں پڑھا تھا کہ
ہر رسول لازما نبی ہے لیکن ہر نبی لازما رسول نہیں ، نبی اس کو کہا جاتا ہے جو پچھلے نبی کی تعلیم، دعوت لے کر آگے چلے اور رسول اسے کہا جاتا ہے جسے الگ سے شریعت دی جائے
یعنی بنیادی تعلیم توحید تو وہی ہوگی لیکن طریقہ کار یا نظام کی بنیاد پر نئی تعلیم دی جائے صحیفہ کی صورت میں یا کتاب کی صورت میں(واللہ عالم)
چار آسمانی کتابوں اور مختلف صحیفوں کا ذکر ملتا ہے
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
یقینا نبی اور رسول میں عموم اور خصوص کا فرق ہے
اور ہر نبی کو اپنی امت کی تعلیم و تربیت کے لئے بھیجا گیا ہے اور ہر نبی نے اپنی قوم کو دعوت توحید دی ہے اور تمام انبیاء علیہ السلام کی دعوت مشترک رہی ہیں
میں نے ایک جگہ کسی کتاب میں پڑھا تھا کہ
ہر رسول لازما نبی ہے لیکن ہر نبی لازما رسول نہیں ، نبی اس کو کہا جاتا ہے جو پچھلے نبی کی تعلیم، دعوت لے کر آگے چلے اور رسول اسے کہا جاتا ہے جسے الگ سے شریعت دی جائے
یعنی بنیادی تعلیم توحید تو وہی ہوگی لیکن طریقہ کار یا نظام کی بنیاد پر نئی تعلیم دی جائے صحیفہ کی صورت میں یا کتاب کی صورت میں(واللہ عالم)
چار آسمانی کتابوں اور مختلف صحیفوں کا ذکر ملتا ہے
Jazakallah khair Janab
 

Innocent_Fairy

TM Star
Feb 19, 2010
2,671
664
813
Lahore
Aslam O Alikum wrwb
mujhe aik question pouchna hai........
islamic point of view ka accordingly..........
agr app pehly naqab kerty hon means parda mai bahir jaty ho lakin phir ksi wajah sa naqab ker ka bahir na jaye mean pardy mai na jaye tu is ka qunnah tu nahi hota?????
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
Aslam O Alikum wrwb
mujhe aik question pouchna hai........
islamic point of view ka accordingly..........
agr app pehly naqab kerty hon means parda mai bahir jaty ho lakin phir ksi wajah sa naqab ker ka bahir na jaye mean pardy mai na jaye tu is ka qunnah tu nahi hota?????
Wa Alaykum Assalam Wrwb :)

bada hi imp sawal apne kiya Jazakallah khair

sabse pehle parde k bare me Allah aur uske Rasul s.a.w kya kehte hain us par nazar dalte hain

What are the requirements for Muslim women's dress?

Rules regarding Muslim women's (and men's) attire are derived from
the Quran, Islam's revealed text, and the traditions (hadith) of the
Prophet Muhammad (peace be upon him). In the Quran, Allah states: "Say to
the believing men that they should lower their gaze and guard their
modesty...And say to the believing women that they should lower their
gaze and guard their modesty; that they should not display their beauty
and adornments except what (must ordinarily) appear thereof; that they
should draw their veils over their bosoms and not display their beauty
except to their husbands, their fathers...(a list of exceptions)"
[Chapter 24, verses 30-31]

Also, "O Prophet! Tell thy wives and
daughters, and the believing women, that they should cast their outer
garments over their persons...that they should be known and not
molested." [Chapter 33, verse 59]

In one tradition, the Prophet Muhammad is quoted as saying: "...If the
woman reaches the age of puberty, no part of her body should be seen but
this --- and he pointed to his face and hands."

From these and other references, the vast majority of Muslim scholars
and jurists, past and present, have determined the minimum requirements
for Muslim women's dress:
1) Clothing must cover the entire body, with the exception of the face and the hands.
2) The attire should not be form fitting, sheer or so eye-catching as to attract undue attention or reveal the shape of the body.

There are similar, yet less obvious requirements for a Muslim male's
attire.

1) A Muslim man must always be covered from the navel to the knees.
2) A Muslim man should similarly not wear tight, sheer, revealing, or eye-catching clothing. In addition, a Muslim man is prohibited from wearing silk clothing (except for medical reasons) or gold jewelry.
A Muslim woman may wear silk or gold.

umeed karte hain isse puri wazahat hogayi hogi apke liye k islam me hijab ka kya martaba hai aur kuch olama chehra aur hath ko bhi dhnkne k liye kehte hain wallahu aalam

ab aisi konsi wajhe hosakti hai jo ek ladki pehle se pardah karti thi par ab wo majboor hai pardah karne se agar wo baat samne aaye to phir usko muakammal taur par jawab desakte hain aur rasta bata sakte hain insha Allah

Allah hame deen ki taleemat par amal karne ki taufeeq aata farmaye Aameen
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
Woh koun sa kaam hai jo tamaam musalmaanon ke liye jaaiz hai per
Huzooor e kareem (s.a.w) ko us kaam se sakht nafrat thi?
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
thnx nasir bhai...........
Affwann :)

agar apko kuch samajh me na aaya ho to bilkul puch sakte ho

---------- Post added at 01:01 PM ---------- Previous post was at 01:00 PM ----------

Woh koun sa kaam hai jo tamaam musalmaanon ke liye jaaiz hai per
Huzooor e kareem (s.a.w) ko us kaam se sakht nafrat thi?
is sawal ka jawab hai kisi k paas
 

6sman

Newbie
Jun 12, 2010
139
65
0
38
Lahore
کیا آپ کا اشارہ طلاق کی طرف ہے؟ کیونکہ اس بارے میں ایک حدیث بھی ملتی ہے۔
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
کیا آپ کا اشارہ طلاق کی طرف ہے؟ کیونکہ اس بارے میں ایک حدیث بھی ملتی ہے۔
bilkul janab

Jazakallah khair

iski thori wazahat hadees pesh karke
 

6sman

Newbie
Jun 12, 2010
139
65
0
38
Lahore
al-salamu alaik!

Uther Tariq bhai ne kaha hai urdu mein type karo, jo mere liye mushkil hai, aur ither aap ne mujhe search pe laga dia, khayr, Allaah aap dono ko salamt rakhey, hadith mil hi gaiy. Abdullah bin 'Umar[ra] sey marwi hai Nabiﷺ ney farmaya key 'tamam jaiz kamon mien Allaah ko sab sey na pasand talaq hai.' rawahu abu dawud, fi kitabi'l-talaq. Aik aur hadith jo aam tor pe aksar bayan ki jati hai key 'talaq sey arsh kamp uthta hai' to ye hadeeth daeef hai, issey ijtanab karien. Jazakallah!
 
  • Like
Reactions: saviou

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
al-salamu alaik!

Uther Tariq bhai ne kaha hai urdu mein type karo, jo mere liye mushkil hai, aur ither aap ne mujhe search pe laga dia, khayr, Allaah aap dono ko salamt rakhey, hadith mil hi gaiy. Abdullah bin 'Umar[ra] sey marwi hai Nabiﷺ ney farmaya key 'tamam jaiz kamon mien Allaah ko sab sey na pasand talaq hai.' rawahu abu dawud, fi kitabi'l-talaq. Aik aur hadith jo aam tor pe aksar bayan ki jati hai key 'talaq sey arsh kamp uthta hai' to ye hadeeth sahih daeef hai, issey ijtanab karien. Jazakallah!
Jazakallah khair janab...sahi jawab

tariq ne apse urdu me isliye kaha taake jinko english nahi aati wo bhi samajh saken khair apke liye mushkil hai to aap english me hi share karen baki main nukton ko ham tarjuma kardenge

aur rahi baat search ki to apne sahi jawab diya tha talaq to ham chah rahe the aap hi daleel k sath baat ko mukammil karden jo apne kiya Jazakallah

aur jo dusri hadees apne share ki arsh kanpne wali bilkul zayeef hai aur hame isse ijtenab karna chahiye

Allah hame deen ki sahi samajh aata farmaye Aameen
 
Top