• Work-from-home
Status
Not open for further replies.

MuftiSaeed

Dec 26, 2013
New York, New York
Assalaam O Alaikum,

Praise Be To Allah

Many articles published above in photo format, are from the sect of Islam called Brelvi Firqa in India and Pakistan. All the references are provided are crom Brelvi Islamic books by Brelvi scholars.

Let me ask a question to all Muslims.

Who is the founder of Brelvi teachings, the Prophet or Ahmed Raza Khan.

The problem is, how spreading particular madhhab is, when a child born in Brelvi family, ofcourse the parents will teach books by Ahmed Raza Khan or brelvi s holars.

If i ask a brelvi how do you know or where did you learn from, the reply will be, he listened to his parents, imam, or brelvi books and keep following blindly whole life without investigation.

I ask simple question, in entire history of islam during the Prophet, Sahaba, Tabien, or later successors anyone involved in such celebration, NO. Any ignorant firqa get education belong to particular group and adhere to it without investigation.

In my above booklet, i have completely proved from Quran and Pure Sunnah. I did not proved my points giving reference from third party source or reference from some imam, maulana or particular madhhab but directly from Quran and Sunnah.

The information above itself contradicting Kalimah because the Kalimah has two parts, first part is to follow the commandments of Allah and the second part of the Kalimah is to follow the teachings of the Prophet.

I proved my points following the Prophet, but the references provided are the teachings of the brelvi madhhab.

What are the only authentic source should be followed.

Quran
Sahih Hadith 6 books

All the references provided above are from the source which some of them are banned by the Saudi Gov due fabrications in Ahadith. Blind follower's heart is sealed by personal desires.

The fatawa books are written by brelvi scholars, even all saudi and grand mufti of saudia has banned and rejected ahmed raza khan madhhab. Tahir Ul Qadri is banned to speech in Saudia by Saudi Gov?

Please dear Muslims this act of worship is by shaitan in human face not by Sunnah or later successors.

If someone was educated even he was brelvi, the prove i provided will surely change his heart. There is nothing left to prove more. Every single point has provided, even with information about when this Bidah started, and who ever is doing this act will end up in hellfire, surely shaitan will whispers in heart to argue to prove the point, but truth is truth and only shaitan worshipers give justify answers not pure Muslims.

If the booklet was read properly anyone could understand was written in simple english so anyone can understand and stop from following blindly.

I have clearly mentioned in details how shaitan deceive a human in the name of Allah and Prophet to misguide.

There will be 100000s copies of above booklet will be spread all over and all the Muslims are requested to get reward from Allah, share with people who are involved in this Bidah act.

It is duty of every Muslim to stop others from doing wrong.

I encourage everyone to read the booklet again very carefully and post everywhere. If ANYONE read the book very carefully, i promise InshaAllah I pray to Allah to open everyone's heart with the truth because the truth stands out and false has to perish, false and fabricated references, books written by scholars belong to particular madhhab, even grand mufti of fatwa commetee of Saudia has banned their books. Shaitan Ahmed Raza Khan started his own Religion doest exist in pure Sunnah. If you want to learn Islam dont learn from your scholars, learn from authentic source and ontact international level scholars.

There is a funny joke used in pakistan, mullah ki dor masjid tak. ek brelvi ki pohanch sirf brelvi scholar tak mehdood hai bas, they do not have courage to reach out source to search for truth.

NO MATTER HOW HARD SHAITAN WORSHIPERS, FOLLOWING NAFS SHAITAN, FOLLOWING ELDERS, IMAMS, MAULANAS, SCHOLARS, TRY TO PRESENT JUSTIFY ANSWERS, BUT TRUTH STANDS OUT.

Quran 17:81

“When truth is presented against falsehood, falsehood perished, because by it’s nature falsehood is bound to perish.”

Abu Ammaar Saeed Ahmed
Islamic Research Foundation New York
hftp://www.irfny.com
facebook.com/irfny

LaaraibLikhaari

Dec 14, 2013
Mumbai Meri Jaan...........
The problem is, how spreading particular madhhab is, when a child born in Brelvi family, ofcourse the parents will teach books by Ahmed Raza Khan or brelvi s holars.

If i ask a brelvi how do you know or where did you learn from, the reply will be, he listened to his parents, imam, or brelvi books and keep following blindly whole life without investigation.
- See more at: http://www.tafreehmella.com/threads/kia-eid-milad-un-nabi-biddat-hai.193051/page-7#post-2234716
lolzzzzzzzzzzzzz.........
meri taleem non razavi madarse mein hui magar maine haq ko pehchan hi liya............................(hgj)

LaaraibLikhaari

Dec 14, 2013
Jab Razaviyon se jeet nahi paate to ghabra kar ulti seedhi bak bak karne lagte hain ..................mundarajah baalaa tamaam dalaail QURAAN SHAREEF, AHAADETH E MUBAARAKAHA, IMAAMEEN AUR ULAMA E KIRAAM se saabit hain..............proove it wrong if you can...........aur jab ghalat saabit ho jaaye to mujhe zaroor aagaah kare ok.....?kyun ke ham arse daraaz se mukhaalifeen ki shikast ho dekh rahe hain......woh to Allaah paak ka shukr hai ke non Razavi madarse ki taleem bhi mujhe haq se juda na kar saki aur maine har jagah se meelaad shareef ka suboot hi paayaa.............

Chand kitaabein parh lene se koi Aalim e deen nahi ho jaata.....Hamaare AAQA صل اللہ علیہ و سلم ka meelaad shareef to ham manaate rahenge chaahe koi jal jal kar mar hi jaaye.............
LIVE N LET LIVE.....................
samjhe Mister OVER SMART so called MUFTI..................agar aap haamre IMAM ka mazaaq na urate to main bhi aap ki izzat karne ki koshish karti agar aappp doosron ko izzat nahi de sakte to yaad rakhein koi aap ki izzat bhi nahi karega.............yeh baat hamesha zehn nasheen rahe................................

Reactions: Abidi

MuftiSaeed

Dec 26, 2013
New York, New York
Assalaam O Alaikum,

If you are here to win, but i am n8t he to win but to present the truth. You didnt read the complete article, it has the information, when this innovation started. It was started by Shias after 3 centuries of islam and later about 6 7 centuries after continued.

The reference i have providec are fromdirect Quran and pure sahih hadith. Your all references are from firqa scholars and most of them are banned and fabricated. Why Saudia Grand Mufti of Fatawa Commettee banned Amed Raza Khan material and bannex tahir ul Qadri because they started their own teachi gs has nothing to do with authentic source of pure Islam.

Please sister I am not here to win, i am here to loose and i make you, you won, i am coward. I studied at medina university and they do not follow particular madhhab, the Kalimah hax full stop and period after the second part.

Again i ask you to spend five minutes and look at the reference and authentic information.

You are doing what exactly shaitan wants, in the love or Allah and the Prophet.

If you love the prophet, then obey and follow foot steps, not celebrating his birthday.

Dont follow your parents, scholars, imams of particular madhhab.

The references i provided are not from imams or scholars, it is strictly from Quran and Pure Sunnah and all educated scholars, they proved as sahih and the references you provided, they are banned and fabricated and saudi gov has banned these books and hadith. You are arguing on something which is not authentic. The religion came from Saudia, they dont allow graves or celebrations. Brelvi madhhab is away from Islam is not pure.

Go back and read again and again and see the reference, who started. first celebrating and when.

And Allah Knows Best

Abu Ammaar Saeed Ahmed

Islamic Research Foundation New York
http://www.irfny.com
facebook.com/irfny

HorrorReturns

Banned
Mar 27, 2013
mufti saeed sahib.. Eid milad un Nabi is Biddah... Shaitan try to trap muslim through such deivations .... People perfoms such ritual for vitures but these are greater sins... This is trap by Satan

Reactions: MuftiSaeed

LaaraibLikhaari

Dec 14, 2013
Why Saudia Grand Mufti of Fatawa Commettee banned Amed Raza Khan material and bannex tahir ul Qadri because they started their own teachi gs has nothing to do with authentic source of pure Islam.
- See more at: http://www.tafreehmella.com/threads/kia-eid-milad-un-nabi-biddat-hai.193051/page-7#post-2234841
saudia koi daleel nahi.......aur hairat hai aap ne madeena shareef mein reh kar bhi meelaad shareef manaane waale sunniyon ko dekha jin ki aksariyat hai..............aap ke saudi dadaaon ne sadiyon se meelaad shareef manaane waale sunniyon par so called zabar dasti ki ban laga di magar aaj bhi wahaan Aashiqaan e Rasool صل اللہ علیہ و سلم gharon mein chhup kar eeid meelaad manaate hain.........................
aur ham Razavi Tahir ul Qadri jaise fraud ke khilaaf hain so hamein us ki daleel na den aap.................
aur saudiyah ke aaj ke muftiyon ne Ahmad Raza رحمت اللہ تعال علیہ ki kutub ko ban kiya warna ALHUSAM UL HARAMAIN mein arab ke jayyaad ulama e deen ne aap ko saraaha aur pasand kiya aur aap ko sanaden ataa ki.....................
saud to abhi chand saalon se wahaan ke zabar dasti ke hukmraan bane hain warna pehle to sunni hi wahaan par hukmran thy aur MEELAAD shareef dhoom se manaate thy.........................
aap log MEELAAD SHAREEF ke khilaaf baatein karna band kare takeh ham jaise amn pasand log bhi chup rahe....
again i say...........
LIVE N LET LIVE......!

HorrorReturns

Banned
Mar 27, 2013
saudia koi daleel nahi.......aur hairat hai aap ne madeena shareef mein reh kar bhi meelaad shareef manaane waale sunniyon ko dekha jin ki aksariyat hai..............aap ke saudi dadaaon ne sadiyon se meelaad shareef manaane waale sunniyon par so called zabar dasti ki ban laga di magar aaj bhi wahaan Aashiqaan e Rasool صل اللہ علیہ و سلم gharon mein chhup kar eeid meelaad manaate hain.........................
aur ham Razavi Tahir ul Qadri jaise fraud ke khilaaf hain so hamein us ki daleel na den aap.................
aur saudiyah ke aaj ke muftiyon ne Ahmad Raza رحمت اللہ تعال علیہ ki kutub ko ban kiya warna ALHUSAM UL HARAMAIN mein arab ke jayyaad ulama e deen ne aap ko saraaha aur pasand kiya aur aap ko sanaden ataa ki.....................
saud to abhi chand saalon se wahaan ke zabar dasti ke hukmraan bane hain warna pehle to sunni hi wahaan par hukmran thy aur MEELAAD shareef dhoom se manaate thy.........................
aap log MEELAAD SHAREEF ke khilaaf baatein karna band kare takeh ham jaise amn pasand log bhi chup rahe....
again i say...........
LIVE N LET LIVE......!
Miss milaad shareeef hindo ki rasam hai... yeah sirf birsagheeeer mian hi pai jati hai... aik sasti shohrat rakhnay walay ayash hukmraat ne shuru ki thi..... birthday manana jaiz nahi hai....

Zia_Hayderi

TM Star
Mar 30, 2007
بریلوی یا دیو بندی جو بھی فرقہ پرست ہے- وہ گمراہ ہے- ہمارے پیارے نبی صلعم نے اسلام میں فرقہ بندی کو ناپسند کیا ہے- براہ کرم قرآن و حدیث سے رہنمائی حاصل کیجئے- امت میں انتشار پیدا کرنے سے گریز کیجئے- اگر کہیں فقہی اختلاف نظر آتا ہے تو اسے اللہ اور بندے کا معاملہ سمجھ کر نظر انداز کر دیں- اللہ تعالی دلوں کے حال جانتا ہے- فیصلہ اللہ تعالی پر چھورڑ دیجئے-​

Reactions: Hoorain

AsmatAli24

Dec 28, 2013
Farooq Abad
Pehly ap yeh jaan lein Bidat kiya hy Aur Eid kya hy

Biddt
Biddt ka mtlib hota hy Islam main kisi Cheez ko add kerna aur us ko Farz ya Sunnet kerna
aur us ki pervi na krnie ko gunnah jannena

Aur

Eid
ka mtlb waeed say nila hy jis k mani khush khabri k hien
eid k mani ho gye khushi mana

islam mian kisi cheez ki khushi manay ko gunnah nahi kaha
Khaas

abh ap zayadah smjh dar hien

Hazoor Pak S.A.W.W ki pedaish pe khushi mananien ki hien

na mian kisi kitab pari suni barelvi ya hawabiyoun ki
k ap ko koi tafseelen bta skoun

mare paas jo ilm tham in nien keh diya

kehty hien ilm woh hy jo insaan ko sahi aur galt mian fasla kerna bta dy

na k english bolni sekha dy
baki rahi mufi sab agr new york mian hien to in ko urdu ati hy to yeh comment pe reply ker rhy hien

is liye in say guzrish hy k urdu mian likhy ta k sab ki smjh aa jye
sunni wahabi ki trha firqa bazi na krien

aur b amal hien
un pe goor karien
yeh Hazoor Pak ki wilaadit ki khushi pe hi kiyo behis

aur b amal hy jesy photo banana
jesa k mufti sab nien khud ko namya kiya hy
islam mian photo bana haram hy
woh kiyo banwai jati hy
aur agr woh ajh k zamany mian zaruri hy
to phir yaha to laga na zroori nahi thi
tafreehmelaa pe
bus apni identify k liye apnu id pe ya dosri docoment pe agr taseer k bagir nahi raha ja skta to laga lyty

aur b bohat say amal hein
ap ko bus is k mtliq pata hy

jo Hazoor Pak S.A.W.W ki willadit ko Biddat kehta hy
woh yeh to sochy
ko aur kitny kaam hien jo woh nahi krta kitny farz hien
jo woh nahi krta
kitna sab kuch us nien duniyaan mian rehnien k liye kiya faqt duniyaan mian khud ko sabit kernien k liye

Islaam mian her AMal Bus Allah ki Raza k Liye hy
To ap nien pic kiyo lgy logo ko dekhny kliy
halanke pic bana haram hy
aur tafreeh mella pe koi aysa qanoon nahi k pic k bagiar ap yeh join nahi ker skty

aur b kai mamly hien @Hoorain

AsmatAli24

Dec 28, 2013
Farooq Abad
yaha tak mera ilm hy
To sab say pehly frishtay Hazoor Pak Ki waladit ki khabar lay ker Hazart Amna K paas aye thy
k ap ko mubrik ho ap k ghar Khair ul Bashar any wala hy Sab NAbiyoun ka Sardar
baqi mare paas tafseel nahi
na to main firqa bandioun mian parta houn na
mjhe shouq k mian par k behis karo
ap apny dill say khud poshien k Hazoor Pak S.A.W.W ki pediash mian khushi mana biddat hy

firqa bazi ko chor ker
kiyo k Hadees mian hy k Dill such aur jhoot ki , Sahi aur Galt ki Tasdeeq Kerta hy
@hoorian

HorrorReturns

Banned
Mar 27, 2013
yaha tak mera ilm hy
To sab say pehly frishtay Hazoor Pak Ki waladit ki khabar lay ker Hazart Amna K paas aye thy
k ap ko mubrik ho ap k ghar Khair ul Bashar any wala hy Sab NAbiyoun ka Sardar
baqi mare paas tafseel nahi
na to main firqa bandioun mian parta houn na
mjhe shouq k mian par k behis karo
ap apny dill say khud poshien k Hazoor Pak S.A.W.W ki pediash mian khushi mana biddat hy

firqa bazi ko chor ker
kiyo k Hadees mian hy k Dill such aur jhoot ki , Sahi aur Galt ki Tasdeeq Kerta hy
@hoorian
bhai... khushi mananay kay lie wafaat wala din 12 rabi ul kyun chuna gaya.... or Jalooos nikal kr ghreeb logon ki mazdoori kyun kharab kartay hain milad walay or..... or milaad peh sherkia qisam ki naitain or mehflain kyun lagatay hain..

LaaraibLikhaari

Dec 14, 2013
Miss milaad shareeef hindo ki rasam hai... yeah sirf birsagheeeer mian hi pai jati hai... aik sasti shohrat rakhnay walay ayash hukmraat ne shuru ki thi..... birthday manana jaiz nahi hai....
اچھا جی میلاد شریف ہندوؤں کی رسم ہے ....واہ کیا منطق ہے ...کیا آپ نے کبھی کسی کافر کو عید میلاد شریف مناتے دیکھا ؟
کمال ہے ہم ہندوستان میں رہتے ہیں مگر ہم نے نہیں دیکھا .......نہ کبھی کسی ہندو نے ہمیں میلاد شریف منانے سے روکا بلکے یہ تو کچھ نام نہاد مسلمان ہیں جو اپنی جانب سے ایک مبارک اور پرنور طریقے کو رسم کہ کر شرک اور بدعت کا خود ساختہ فتویٰ لگاتے ہیں
کس جگہ قرآن شریف میں لکھا ہے کہ برتھ دے منانا جائز نہیں ہے .....................................؟

AsmatAli24

Dec 28, 2013
Farooq Abad
bhai... khushi mananay kay lie wafaat wala din 12 rabi ul kyun chuna gaya.... or Jalooos nikal kr ghreeb logon ki mazdoori kyun kharab kartay hain milad walay or..... or milaad peh sherkia qisam ki naitain or mehflain kyun lagatay hain..
pehly baat to yeh ki Hazoor Pak ki willadit ka kisi ko pata nhi
dosri baat Hazoor Pak S.A.W.W apna Haq ADa ker k Duniyaan say Gye
Aur Tesri baat
K soug mana Islam Main mian mana hy
4thi baat
k hazoor pak ki tareef kena kahi mana nahi
un k lie kuch kehna
5 vi baat k pakistan mian us din chhoti hoti hy
jaha pe nahi hoti waha pe kabi kisi ko madkhlt nahi hoti
6 baat yeh
k haa jo koi dekhwa k liye kry to woh fariq hy
woh Allah janta hy
aur kuch

LaaraibLikhaari

Dec 14, 2013
خوشی منانے کے لئےوفات والا دن کیوں چنا گیا ؟
جواب :میرے آقا صل اللہ علیہ و سلم حیات ہیں تو جب وہ حیات ہیں تو اعتراض ہی ختم ہو گیا اور ہمارے لئے آپ کی دنیا میں آمد آپ کے دنیا سے پردہ فرمانے سے زیادہ اس لائق ہے کے آپ کی آمد کی خوشی منائی جائے .............
جلوس نکل کر غریب لوگوں کی مزدوری کیوں ختم کرتے ہیں ؟
جواب : لولز ہارر صاحب اس کے علاوہ اور کوئی جواب نہیں ہے اس احمقانہ اور بچکانہ سوال کا

HorrorReturns

Banned
Mar 27, 2013
اچھا جی میلاد شریف ہندوؤں کی رسم ہے ....واہ کیا منطق ہے ...کیا آپ نے کبھی کسی کافر کو عید میلاد شریف مناتے دیکھا ؟
لگاتے ہیں
کس جگہ قرآن شریف میں لکھا ہے کہ برتھ دے منانا جائز نہیں ہے .....................................؟
لاریب لکھاری یہ سچ ہے میلاد والی رسم صرف برصغیر میں ہی پائی جاتی ہے اس کی اصل وجہ یہ تھی ایک عیاش مغل بادشاہ نے سستی شہرت حاصل کرنے کے لئے شروع کی تھی --- اور بعد میں کرتے کرتے یہ رسم مذھبی بن گئی -- میلاد پہ وحشی مولوی سب سے زیادہ عوام کو بقوف بناتے ہیں -- سڑکوں پہ غریب لوگوں کی مزدوری خراب کر چندہ نکال کر اپنی جیبوں کو فلل کرتے ہیں --- ایک دفعہ میں نے کیا دیکھا ایک غریب مزدور ریھڑی لگے بیٹھا تھا اور میلاد والوں نے اس ریھڑی ضبط کر لی اور کہتے ہیں تمیں پتا نہیں آج میلاد کا دن ہے --- کوئی مزدوری نہیں آج اپنے بچوں کو بوکھا رکھو -- یہ ہیں میلاد ملانے والی کوممیٹی -- لکھاری اپ کو کیا پتا باہر کیا ہوتا اپ انٹرنیٹ پہ کسی فورم میلاد کی تعریف میں دو چار باتیں لکھ کر سمجتی کہ شائد اپ بہت نیکی کر رہی ہیں لیکن حقیقت بہت تلخ ہے

HorrorReturns

Banned
Mar 27, 2013
pehly baat to yeh ki Hazoor Pak ki willadit ka kisi ko pata nhi
dosri baat Hazoor Pak S.A.W.W apna Haq ADa ker k Duniyaan say Gye
Aur Tesri baat
K soug mana Islam Main mian mana hy
4thi baat
k hazoor pak ki tareef kena kahi mana nahi
un k lie kuch kehna
5 vi baat k pakistan mian us din chhoti hoti hy
jaha pe nahi hoti waha pe kabi kisi ko madkhlt nahi hoti
6 baat yeh
k haa jo koi dekhwa k liye kry to woh fariq hy
woh Allah janta hy
aur kuch
پہلی بات یہ ولادت کا کسی کو نہیں پتا --- لیکن اپ لوگوں نے وفات والا دن فکس کیا ہوا ہے -- اور دوسری بات
تمام لوگ اس بات پر متفق ہیں کہ اپ کی وفات ١٢ ربی ال اول کو ہوئی -- پھر وفات والے دن خوشیاں ماننا بیوقوفی ہے -- چلو کسی اور دن یہ سب کچھ ہوتا تو کہتے ہیں اپ لوگ سچے ہیں لیکن ١٢ ربیع ال کو ماننا اچھا نہیں ہے - عبدل قادر جیلانی جن کو اپ پیروں کا پیر کہتے ہو انھھوں نے اپنی کتاب میں لکھا ہے کہ حضورر کی پیدیش ١٠ محرم کو ہوئی -- ان کے نام سے گیارویں شریف کا چندہ تو لے لیتے ہیں لیکن ان کی کتابوں والی باتوں پر عمل نہیں کرتے ہو

AsmatAli24

Dec 28, 2013
Farooq Abad
پہلی بات یہ ولادت کا کسی کو نہیں پتا --- لیکن اپ لوگوں نے وفات والا دن فکس کیا ہوا ہے -- اور دوسری بات
تمام لوگ اس بات پر متفق ہیں کہ اپ کی وفات ١٢ ربی ال اول کو ہوئی -- پھر وفات والے دن خوشیاں ماننا بیوقوفی ہے -- چلو کسی اور دن یہ سب کچھ ہوتا تو کہتے ہیں اپ لوگ سچے ہیں لیکن ١٢ ربیع ال کو ماننا اچھا نہیں ہے - عبدل قادر جیلانی جن کو اپ پیروں کا پیر کہتے ہو انھھوں نے اپنی کتاب میں لکھا ہے کہ حضورر کی پیدیش ١٠ محرم کو ہوئی -- ان کے نام سے گیارویں شریف کا چندہ تو لے لیتے ہیں لیکن ان کی کتابوں والی باتوں پر عمل نہیں کرتے ہو
janab Hazoor pak S.A.W.W ki pedish jab b hoe ho
un k Melad ka din ko b rakh liya jye
is mian kya pareeshani hy
baki rahi hum kisi k name ka chanda nahi lyty

Quran pak mian hy ilm waly aur na ilm braber nahi
aur ilm waly un ko kaha gya hy jo such ki talsh mian goro fikr krty hien

na k likhi lakhie kitboun pe yaqeen
Quran ki hifazt ka zima khud Allah nein liya hy
aur
janab ap ko ik baat bta doun
k koi b muslim yeh janty hoe k Allah aur us k rasooloun pe jhoot bhandna jahnum mina thikana paka hony ka sabbab hy

to jo muslim hy woh apny khyal mian b aysa nahi kerta
kya ap muslim ho ap karo gy

dear mian ap ko phir btata houn k biddat Islam mian koi new cheez add kerna aur is ko farz qarrar dyny ko kehty hien

aur khushi Hazoor pak k melad ki khushi manana kahi b gunnah nahi
aur neez ap ko bta doun k is mian hum logo ko kehty nahi tm b mano hum apny ap khushi manty hien

kisi ko pabnd nahi kerty

aur rahi Hazoor pak ki willadit aur duniya say parda krnien ki baat to woh kisi ko nahi pata agr kisi ko pata hy to woh Allah ki zaat
ap log b wesy aur batien to mnty nahi eh kiyo maan li 10 moharram wali

dekho dost jab hum khushu manty hien to logh ik dafa phir ik dosry say khush ho ker milty hien khana taqseem hota hy log ik dosry ko dwat dyty hien

aur islam mian aysi koi b cheez nahi lakhi jis say yeh sabit ho jis mian likha gya ho k muslman ik dosry ko achy kaam k liye dwat na dien

kiyo k islam mian yahi baat zeer e goor ki gye hy k sab ik dosry k sath khushiyaa bantien aur mill ker rahi

ap log in batoun pe to twja dyty ho

agr ap ko lgta hy k yeh biddat hy
to ap nien islamic books mian biddat karien waloun k kheelf kya iqtadamat kiye gye parhein to houn gy

ap kiyo nahi kerty

kya ap koi dar hy ya khadsha

islam nien jis cheez say mana kiya us pe koi ap ka ta'asur nahi aur jo diloun mian mohaabt aur Hazoor pak S.A.W.W ki pediash ki khushi mian mehflien lgti hien un pe ap ungliyaan krty ho

kiyo
ap ko bus itna pata hy hum hwabi suni ya toshee hien hum in dosroun say behtir hy aur kuch nahi ya behis kara loun ap say

HorrorReturns

Banned
Mar 27, 2013
janab Hazoor pak S.A.W.W ki pedish jab b hoe ho
un k Melad ka din ko b rakh liya jye
is mian kya pareeshani hy
baki rahi hum kisi k name ka chanda nahi lyty

Quran pak mian hy ilm waly aur na ilm braber nahi
aur ilm waly un ko kaha gya hy jo such ki talsh mian goro fikr krty hien

na k likhi lakhie kitboun pe yaqeen
Quran ki hifazt ka zima khud Allah nein liya hy
aur
janab ap ko ik baat bta doun
k koi b muslim yeh janty hoe k Allah aur us k rasooloun pe jhoot bhandna jahnum mina thikana paka hony ka sabbab hy

to jo muslim hy woh apny khyal mian b aysa nahi kerta
kya ap muslim ho ap karo gy
بھائی-- اپ نے کافی اچھی باتیں کی لیکن اختلاف یہ ہے --- سب سے پہلے خوشی وفات والے دن نہیں منانی چاہے -- اور دوسری بات خوشی دل میں ہوتی ہے اس میں دکھاوا نہیں ہوتا -- جیسے میلاد کوممیٹی والے کرتے ہیں -- پورے کے پورے شہروں کو سجا دیتے ہیں -- حلانکے ان پیسوں سے کتنے ہی غریب مزدوروں کا پیٹ بھر جاتا ہے -- اگر اپ کی خوشی منانے سے کسی کو تکلیف نہیں تو میں اس خوشی شریک ہوں-- سڑکوں پہ چندوں والے کھڑے ہو جاتے ہیں اور لوگوں سے زبردستی لیتے ہیں چندہ -- اور جو نہ دے اس غصہ سے دیکھتے ہیں -- اگر اپ اپنے گھر میں ختم شریف کریں یا چاول دیں تو ایسی خوشی میں کسی کو کوئی تکلیف نہیں ہے -- لیکن سڑکوں پہ جلوس اور اوم کو تانگ کر کے اور روڈ بلاک کر کے یہ کیسی خوشی ہے

AsmatAli24

Dec 28, 2013
Farooq Abad
بھائی-- اپ نے کافی اچھی باتیں کی لیکن اختلاف یہ ہے --- سب سے پہلے خوشی وفات والے دن نہیں منانی چاہے -- اور دوسری بات خوشی دل میں ہوتی ہے اس میں دکھاوا نہیں ہوتا -- جیسے میلاد کوممیٹی والے کرتے ہیں -- پورے کے پورے شہروں کو سجا دیتے ہیں -- حلانکے ان پیسوں سے کتنے ہی غریب مزدوروں کا پیٹ بھر جاتا ہے -- اگر اپ کی خوشی منانے سے کسی کو تکلیف نہیں تو میں اس خوشی شریک ہوں-- سڑکوں پہ چندوں والے کھڑے ہو جاتے ہیں اور لوگوں سے زبردستی لیتے ہیں چندہ -- اور جو نہ دے اس غصہ سے دیکھتے ہیں -- اگر اپ اپنے گھر میں ختم شریف کریں یا چاول دیں تو ایسی خوشی میں کسی کو کوئی تکلیف نہیں ہے -- لیکن سڑکوں پہ جلوس اور اوم کو تانگ کر کے اور روڈ بلاک کر کے یہ کیسی خوشی ہے

yar mian nien ap ko ik baat kahi hy K ilm waly aur na Ilm braber nahi
jin ko shaour nahi woh is trha kerty hien dekhwa wageera abh Allah behtir janta hy kon dekhwa kerta hy kon nahi

Status
Not open for further replies.